درخشش تازه واردهای لیگ بسکتبال

تیم‌های تازه لیگ برتری شده طبیعت و لیموندیس، نخستین بردهای خود در سوپر لیگ بسکتبال را جشن گرفتند.

تصویر درخشش تازه واردهای لیگ بسکتبال

به گزارش سایت خبری پرسون، در ادامه رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، از ساعت ۱۶ بعد از ظهر امروز (دوشنبه - ۸ آبان ۱۴۰۲) ۵ دیدار از هفته دوم مسابقات برگزار شد که تیم‌های تازه لیگ برتری شده لیموندیس شیراز و طبیعت تهران، نخستین بردهای خود در سوپر لیگ ایران را به دست آوردند.

در حساس‌ترین بازی‌های امروز تیم کاله مازندران، نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر در تهران به مصاف تیم تازه لیگ برتری شده طبیعت رفت که در پایان با نتیجه ۸۶ - ۸۷ شکست خورد تا تیم تهرانی نشان دهد که در اولین فصل لیگ برتری خود، حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

از دیگر نتایج قابل توجه امروز هم پیروزی بسیار نزدیک تیم تازه لیگ برتری شده لیموندیس شیراز مقابل مس کرمان بود. لیموندیس که نخستین فصل حضورش در سوپر لیگ را تجربه می‌کند، در این دیدار با نتیجه نزدیک ۸۴ - ۸۳ مقابل کرمانی‌ها به پیروزی دست یافت تا نخستین برد خود در این رقابت‌ها را جشن بگیرد.

در دیگر بازی‌های امروز هم تیم‌های مهرام تهران، مس رفسنجان و پالایس نفت آبادان برابر رقبای خود به پیروزی دست یافتند تا تکلیف هفته دوم مسابقات نیز مشخص شود.

روز گذشته هم در نخستین بازی هفته دوم که حساس‌ترین دیدار بود، تیم مدافع عنوان قهرمانی یعنی شهرداری گرگان، مقابل ذوب‌آهن پیروز شده بود.

نتایج کلی بازی‌های هفته دوم لیگ برتر بسکتبال:

شهرداری گرگان ۹۱ - ۷۰ ذوب‌آهن اصفهان
طبیعت تهران ۸۷ - ۸۶ کاله مازندران
فولاد هرمزگان ۷۷ - ۸۹ پالایش نفت آبادان
لیموندیس شیراز ۸۴ - ۸۳ مس‌کرمان
مس رفسنجان ۸۳ - ۶۲ رعد پدافند مشهد
آورتا ساری ۸۴ - ۱۰۰ مهرام تهران

منبع: مهر

546174