بررسی علت آتش‌سوزی واحدهای صنفی ضیابر گیلان

فرمانده انتظامی شهرستان صومعه‌سرا از آتش‌سوزی پنج واحد صنفی و ۲ سراچه(سوئیت) در بخش ضیابر خبر داد و گفت: ۲ نفر در این حادثه مجروح شدند و علت این آتش‌سوزی در دست بررسی است.
تصویر بررسی علت آتش‌سوزی واحدهای صنفی ضیابر گیلان

به گزارش سایت خبری پرسون، سرهنگ امیر وهاب‌زاده اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر حریق چند واحد صنفی در روستای خلیفه کنار بخش ضیابر، بلافاصله ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه با حضور پلیس در محل اعلامی و بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد در این حادثه پنج باب مغازه و ۲ سراچه بالای این واحدهای صنفی به علت نامعلومی دچار حریق شده و به طور کامل سوخته است.

فرمانده انتظامی شهرستان صومعه‌سرا گفت: حریق توسط عوامل امدادی مهار و در این حادثه ۲ نفر مجروح و توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند که علت آتش‌سوزی و میزان دقیق خسارت وارده توسط کارشناسان در دست بررسی است.

بازداشت ۶۲ محکوم متواری در گیلان

بنا به گزارش دیگری از پایگاه خبری پلیس گیلان، جانشین فرمانده انتظامی این استان از شناسایی و دستگیری ۶۲ نفر از محکومان متواری بر اساس طرح عملیاتی یکروزه در گیلان خبر داد.

سردار حسین حسن‌پور ، هدف از اجرای طرح‌های انتظامی را افزایش احساس امنیت و همچنین کاهش جرایم در سطح جامعه عنوان کرد و اظهار داشت: مجموعه انتظامی با برخورد قاطع با مجرمان و تشدید اقدامات پیشگیرانه به صورت شبانه‌روزی برای تامین امنیت تلاش می‌کند.

وی افزود: با هدف شناسایی و دستگیری محکومان متواری، طرح عملیاتی یکروزه به صورت متمرکز توسط پلیس آگاهی استان و شهرستان‌های تابعه در گیلان اجرا شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان از شناسایی و دستگیری ۶۲ محکوم متواری طی عملیات‌های جداگانه در اجرای این طرح خبر داد و بیان کرد: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی در پایان با تاکید بر جدیت و قاطعیت پلیس در اجرای مستمر طرح‌های مقابله‌ای و پیشگیرانه، خاطرنشان کرد: اجرای طرح‌های مشابه با هدف ارتقاء امنیت با جدیت در دستور کار پلیس قرار دارد.

منبع: ایرنا

545743