مهمونی تمام شد

گمانه زنی برای بازگشت ایرج طهماسب به تلویزیون

مجموعه «مهمونی» به کارگردانی ایرج طهماسب پس از انتشار ۳۰ قسمت در شبکه نمایش خانگی به پایان رسید.
تصویر گمانه زنی برای بازگشت ایرج طهماسب به تلویزیون

به گزارش سایت خبری پرسون، پخش قسمت سی‌ام (آخر) از برنامه «مهمونی» به احترام داریوش مهرجویی یک هفته به تعویق افتاده بود و در نهایت امروز چهارشنبه (سوم آبان ماه) این قسمت از پلتفرم‌های پخش‌کننده منتشر شد.

تولید و پخش «مهمونی» ایرج طهماسب در حالی در شبکه نمایش خانگی به پایان رسید که مدتی است گمانه‌هایی مبنی بر ادامه‌ ساخت آن در تلویزیون، قوت گرفته و از سوی سازندگان تکذیب هم نشده است.

ایرج طهماسب بعد از قطع همکاری با تلویزیون و پایان تولید «کلاه قرمزی» (سال ۹۷)، سال ۱۴۰۰ با عروسک‌هایی جدید در فضایی متفاوت، مجموعه «مهمونی» را برای شبکه نمایش خانگی تولید کرد.

«مهمونی۲» طهماسب تابستان و پاییز ۱۴۰۱ بدون اینکه رسانه‌ای شود پیش رفت و ناگهان بار دیگر برای پخش اعلام حضور کرد.

اکنون مدتی است که خبرهایی مبنی بر بازگشت برنامه ایرج طهماسب به تلویزیون قوت گرفته است که پیگری‌ها از مدیران پلتفرهای پخش‌کننده هم به دریافت پاسخی قطعی مبنی بر ادامه «مهمونی» در شبکه نمایش خانگی منجر نشده است؛ ضمن اینکه چندی قبل نامه‌ای در فضای مجازی منتشر شد که مُهر تاییدی بر حضور مهمونی در تلویزیون بود و از علنی شدن این اتفاق طی ماهای آینده خبر می‌داد.

در این نامه که به امضای سرپرست اداره بازرگانی صداوسیما رسیده بود، به شرکت‌های تبلیغاتی اعلام شده بود که با توجه به ادامه ساخت «مهمونی» در شبکه نسیم، در صورت تمایل برای تبلیغات در این برنامه اقدام کنند.

هوتن شکیبا، کاظم سیاحی، بهادر مالکی، سهیل مستجابیان، الی امامی، امیر ادیب و نازنین شعبانی صداپیشگان این مجموعه‌اند و عیسی یوسفی‌پور، محمد لقمانیان، پیمان فاطمی، شیما بخشنده، علی پاکدست و نگار شهبازی، گردانندگان عروسک‌های فصل دوم سریال «مهمونی» بودند و علی زرمهری، سهیل رهبر، زارع سارا صبری و احمد فیاض در فصل دوم «مهمونی» به ایفای نقش پرداخته‌اند.

منبع: همشهری آنلاین

545418