وزیر ورزش:

قول می‌دهم نگرانی ژیمناستیک را برطرف کنم

با حضور وزیر ورزش و جوانان امروز شنبه ۲۹ مهر سالن دوومیدانی مجموعه ورزشی شهید کشوری افتتاح شد.
تصویر قول می‌دهم نگرانی ژیمناستیک را برطرف کنم

به گزارش سایت خبری پرسون، سالن دوومیدانی مجموعه ورزشی شهید کشوری امروز شنبه ۲۹ مهر با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان و فرزند شهید کشوری افتتاح شد.

در این مراسم مهیار عسگریان مدیرعامل شرکت توسعه نگهداری اماکن ورزشی،‌ محسن خمارلو مدیر پیشین مجموعه ورزشی شهید کشوری و افشین داوری سرپرست فدراسیون دوومیدانی حضور داشتند و سالن دوومیدانی این مجموعه بعد از ۵ سال بازسازی امروز با حضور وزیر ورزش و جوانان افتتاح و به بهره برداری رسید.

در این مراسم کیومرث هاشمی پس از افتتاح سالن دوومیدانی مجموعه ورزشی شهید کشوری ضمن تشکر از خانواده رسانه گفت: از خانواده رسانه به جهت این که در هفته تربیت بدنی حضور فعالی دارند و نام این هفته را به ذهن مردم یادآوری می کنند، تشکر می کنم.

وی افزود: این سالن یکی از سالن هایی است که در سال های گذشته خدمات زیادی را در عرصه ورزش همگانی و قهرمانی ارائه داده که به دلیل فرسودگی نیاز به بازسازی داشت.

وی با بیان این که بازسازی سالن دوومیدانی حدود ۳۳ میلیارد تومان هزینه دربرداشته است، افزود: پیست تارتاران این مجموعه از ساعت ۶ صبح در اختیار خانواده و کسانی که در توسعه ورزش کمک می‌کنند قرار می‌گیرد و تا ساعت ۲۲:۳۰ علاقمندان به این رشته می توانند از ظرفیت مجموعه بهره بگیرند.

هاشمی همچنین درباره انتخابات فدراسیون هایی که با سرپرست اداره می شوند، تصریح کرد: فدراسیون هایی که با سرپرست اداره می شوند دسته بندی خواهند شد و برحسب اولویت انتخابات آن ها با توجه به این که کمتر از ۱۰ ماه دیگر المپیک را پیش رو داریم برگزار می شود تا هر چه سریعتر تکلیف روسای این فدراسیون ها مشخص شود.

وی درباره وضعیت فدراسیون های کشتی و ناشنوایان که انتخابات آنها ابطال شده است، اظهار کرد: رای صادر شده بررسی خواهد شد تا مشکلات مرتفع شود.

هاشمی در پایان در خصوص ژیمناستیک نیز گفت: ژیمناستیک رشته پایه و مادر است و سعی خواهم کرد مشکلات این رشته مرتفع شود. من سال ها کار بین المللی در ورزش انجام دادم و این قول را می‌دهم که نگرانی و دغدغه‌ای که اهالی ژیمناستیک دارند را برطرف کنم.

منبع: مهر

544690