جانشین وزیر ارشاد:

با همدلی و همراهی گره‌ها باز می‌شود

جانشین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دومین همایش آموزشی توجیهی مدیران و رابطان امور مجلس این وزارتخانه گفت: امروز تعامل با نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نقطه خوبی قرار گرفته است.

تصویر با همدلی و همراهی گره‌ها باز می‌شود

به گزارش سایت خبری پرسون، سیدمحمد هاشمی قائم مقام وزیر و معاون حقوقی امور مجلس و استان ها، با تاکید بر این مطلب، گفت: با همدلی و همراهی گره‌ها باز می‌شود و راه حل مشکلات و مسائل از طریق تعامل و اقناع میسر است.

وی در ادامه با تقدیر از اقدامات و تلاش های کارکنان و مدیران حوزه امور مجلس در وزارتخانه و ادارات کل استان ها، تصریح کرد: اگر در حال حاضر تعاملات خوبی بین وزارتخانه و مجلس وجود دارد، به دلیل رویکرد خوب و تعاملی بوده است که حاصل زحمات همکاران حوزه اداره کل امور مجلس در صف و ستاد است.

جانشین وزیر فرهنگ با تاکید بر اینکه نفس پاسخگویی به عنوان یک موضوع مهم است، ادامه داد: پاسخگویی باید با زبان لین و نرم، قوه استدلال و در کوتاهترین زمان ممکن صورت گیرد.

وی افزود: در پاسخگویی به موقع بخش بسیاری از موضوع حل می‌ شود.

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر که نمایندگان مجلس خط مقدم ارتباط با مردم هستند، اظهار کرد: بسیاری از پیگیری نمایندگان از وزارتخانه‌ها، بابت مراجعات مردمی است و مردم برای پیگیری و ارتباط موضوعات مختلف، درخواست‌ها را به نمایندگان منعکس می‌کنند و نماینده به عنوان یک جایگاه مردمی موارد مطرحه را پیگیری می‌کند.

هاشمی در بخش دیگری از سخنان خود با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین، گفت: امروز باید به مسئله فلسطین پرداخت و ما جنایات رژیم غاصب صهیونیستی علیه کودکان، زنان و مردان مظلوم فلسطین را محکوم می‌کنیم.

منبع: ایسنا

544477