رابین سود، اولین پراپ فاندینگ حقوقی و معتبر در ایران با دفتر مرکزی تهران

کسب سرمایه همواره یکی از دغدغه‌های اصلی تریدرها محسوب می‌شود. در گذشته تنها راه دریافت سرمایه ارائه استیتمنت واقعی در طی چندین ماه با برایند مثبت بود اما بعد از بحران‌های مالی جهانی در سال 2008 نوع جدیدی از فاندینگ به نام پراپ در سراسر جهان مطرح شده است.
تصویر رابین سود، اولین پراپ فاندینگ حقوقی و معتبر در ایران با دفتر مرکزی تهران

به گزارش سایت خبری پرسون،کسب سرمایه همواره یکی از دغدغه‌های اصلی تریدرها محسوب می‌شود. در گذشته تنها راه دریافت سرمایه ارائه استیتمنت واقعی در طی چندین ماه با برایند مثبت بود اما بعد از بحران‌های مالی جهانی در سال 2008 نوع جدیدی از فاندینگ به نام پراپ در سراسر جهان مطرح شده است.

رابین سود اولین پراپ فاندینگ حقوقی و معتبر در ایران با دفتر مرکزی تهران

برای دریافت سرمایه از پراپ بایستی از 2 مرحله چالش عبور کرده که قوانین خاصی مبنی بر تارگت و زمان ترید مدنظر دارند. با ترید موفق و دریافت حساب واقعی می‌توان سرمایه اولیه را نیز افزایش داد. از مهم‌ترین ویژگی‌های پراپ می‌توان به ایجاد درآمد با هزینه پایین و بدون ریسک ازدست‌دادن سرمایه اشاره کرد. از سوی دیگر شرایطی همچون درادون روزانه و کل ممکن است چالشی برای تریدها ایجاد کند؛ لذا لازم است که تریدر برای شرکت در پراپ حتماً در حساب‌های دمو تمرین کافی کرده باشد و با تسلط نسبتاً بالایی برای شروع چالش‌های پراپ اقدام کند

در سال‌های اخیر این نوع شرکت‌های تامین سرمایه نیز به ارائه خدمات در ایران پرداخته‌اند؛ اما هیچ کدام از این شرکت‌ها در ایران مستقر نبوده و حتی فاقد یک آدرس و شماره‌تلفن معتبر و قابل استعلام در سایر کشورهای جهان هستند، لذا اعتماد به آنها را در هاله‌ای از ابهام قرار می‌دهد.

پراپ فرم ایرانی حقوقی رابین سود (Robinsood)

رابین سود اولین و تنها پراپ ایرانی است که با شرکت ثبتی و حقوقی در مرکز تهران فعالیت خود را آغاز کرده است. برند رابین سود با شناسه ثبتی 575445 زیر نظر شرکت مادر خود یعنی مادیار صنعت دیجیتال از سال 1401 تأسیس شده و با ایجاد زیرساخت‌های فنی لازم و عرضه وب‌سایت تخصصی پراپ فعالیت رسمی خود را در شهریورماه 1402 کلید زده است. پراپ فرم ایرانی رابین سود با دفتر مرکزی تهران در محدوده میدان ولی‌عصر (عج) امکان مراجعه حضوری و با شماره‌تلفن ثابت 02191009673 امکان پاسخ‌گویی تلفنی همه‌روزه از ساعت 9 تا 18 را برای تریدرها و سرمایه‌گذارها فراهم کرده است تا محیطی امن برای تریدرهای ایرانی و کسب درآمد دلاری از حوزه فارکس و رمزارزها را ایجاد کند.

چالش‌های رابین سود

رابین سود چالش‌های متنوعی در دو حالت پایه و حرفه‌ای با سرمایه‌هایی از 2.500 تا 50.000 دلار در نظر گرفته است. با تهیه هر چالش تریدر باید در دو مرحله به معامله در بازار فارکس و کریپتو در بروکرهای متنوع رابین سود بپردازد. با رسیدن به تارگت هر مرحله و پاس‌شدن آن سرمایه واقعی معادل با چالش خریداری شده در اختیار تریدر قرار گرفته و 70 الی 85 درصد از سود حاصله به خود تریدر پرداخت می‌شود. قابل ذکر است که هزینه شروع چالش در صورت موفق بودن ترید بازگردانده خواهد شد.

چالش رایگان پراپ رابین سود

قبل از شروع فعالیت در چالش‌های دارای هزینه بهتر است تا در یکی از چالش‌های رایگان رابین سود شرکت کرده و با پروسه کلی پراپ آشنا شد. قابل‌ذکر است که تمامی امکانات سایت و همچنین قوانین نیز در این پراپ رایگان اعمال شده تا تجربه نزدیک به واقعیت برای تریدرها ایجاد شود.

منتورشیپی و روان‌شناسی رابین سود

بر خلاف پراپ‌های دیگر که هیچ تعاملی با تریدر ندارند و تنها منافع شرکت مدنظر آن‌ها است، اولین و مهم‌ترین اولویت رابین سود پیشرفت و ارتقا سطح فنی و ذهنی تریدرهاست. رابین سود برای تمامی چالش‌ها، حتی چالش پراپ رایگان، منتورشیپ و روان‌شناس اختصاصی قرار داده است. بنابه‌درخواست تریدر هر شخص می‌تواند منتورشیپ یا مربی و همراه ترید خود را در دو حالت لحظه‌ای و هفتگی انتخاب کند. تحلیل تریدها، پیشنهادات، نکات و تمرین‌هایی مطابق با شخصیت هر فرد توسط منتور در اختیار تریدر قرار داده می‌شود تا بتواند بهترین نتیجه را در معاملات خود داشته و در این پروسه پیشرفت قابل‌ملاحظه‌ای داشته باشد. از سوی دیگر برخی شرایط پیچیده و تریدهای ناخواسته و یا اشتباه ممکن است باعث مشکلاتی برای هر شخص شود. در این شرایط روان‌شناسان رابین سود به‌صورت کاملاً پرایوت و خصوصی با تریدرها ارتباط گرفته تا با جدیدترین متد درمانی به حفظ آرامش تریدر و به‌تبع آن نزدیکان و خانواده شخص کمک کنند. تمامی این امکانات رایگان بوده و هدف اصلی رابین سود در ابتدا کسب درآمد دلاری سالم و بدون دغدغه برای ایرانیان و در وهله بعدی پیشرفت شرکت به جهت بهبود و ارتقاء خدماتش است.

منتورشیپی و روان‌شناسی رایگان در پراپ فاندینگ رابین سود

چشم‌انداز رابین سود در آینده برای تریدهای فارکس و کریپتو

در همین زمان کوتاه افتتاح رابین سود استقبال مخاطبان بسیار بیشتر از تصور بوده و به همین علت برنامه‌های زیادی برای اجرایی‌سازی در نقشه راه این شرکت وجود دارد، از اپ ترید گرفته تا آنالیزهای حرفه‌ای در پنل شخصی، پنل سرمایه‌گذاری و بسیاری ایده‌های جدید که درحال‌توسعه هستند. تریدرها نیز بنا به نیاز خود می‌توانند با ارتباط مستمر پیشنهادات خود را منتقل کنند. راه‌های ارتباطی رابین سود از مراجعه حضوری و تلفنی گرفته تا تمامی شبکه‌های اجتماعی رابین سود همچون تلگرام، اینستاگرام، لینکدین، آپارات، یوتیوب و خود سایت در اختیار مخاطبین قرار گرفته است.

استارترپک رابین سود

رابین سود به جهت قدردانی از مخاطبین خود یک بسته هدیه در نظر گرفته که با خرید اولین چالش به‌صورت رایگان برای تریدرها ارسال می‌شود. در این بسته ارزشمند یک ژورنال معاملاتی قرار گرفته تا با یادداشت تریدها، نکات و درس‌های روزانه به پیشرفت سطح فنی و منتالی تریدرهای رابین سود کمک شایانی شود. ضمن اینکه اشتراک‌گذاری مطالب این دفتر با منتور شخصی بسیار مفید خواهد بود.

در این بسته چند عدد شکلات با لوگو ثبتی رابین سود و یک شات اسپرسو درجه یک قرار گرفته است که مطابق با سلیقه جامعه‌ای از تریدها انتخاب شده است. این بسته با شعار #رابینی_شو برای مخاطبین ارسال می‌شود.

استارترپک پراپ رابین سود شامل ژورنال معاملاتی، شکلات و اسپرسو

ثبت‌نام و احراز هویت در رابین سود

ثبت‌نام در رابین سود بسیار ساده بوده و تنها با داشتن ایمیل شخصی قابل‌انجام است. برای دسترسی به‌تمامی امکانات سایت بایستی یک تصویر از شخص، کارت شناسایی و متن تعهدنامه در سایت بارگذاری شود و در کمترین زمان ممکن احراز هویت انجام می‌گیرد. حالا به‌عنوان یک رابینی امکان خرید چالش به‌صورت ریالی و یا به کمک ارزهای دیجیتال وجود دارد.

اعتبارنامه رسمی رابین سود

تریدرها پس از پاس‌کردن موفق هر مرحله از چالش می‌توانند در پنل کاربری خود درخواست سرتیفیکیت رسمی ثبت کرده و در صورت صحت سنجی توسط کارشناسان رابین سود این تابلو نفیس همراه با مهر و امضا شرکت برای درخواست‌کننده ارسال خواهد شد.

سفیر رابین سود

از دیگر راه‌های کسب درآمد دلاری امکان همکاری با رابین سود است. با معرفی هر شخص به رابین سود از هر خرید 5 درصد دلاری به‌عنوان پاداش در پنل کاربری معرفی‌کننده شارژ می‌شود. امکان همکاری حرفه‌ای به‌عنوان سفیر رسمی رابین سود را نیز وجود دارد. متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های شرکت تماس برقرار کرده و از شرایط ایده‌آل تا 40 درصد سود ریفرال آگاه شوند.

سخن پایانی

رابین سود به‌عنوان اولین پراپ فرم حقوقی و مستقر در ایران سعی دارد تا با ایجاد فضایی امن و معتبر، رؤیای کسب درآمد دلاری برای تریدرهای ایرانی را محقق کند. در این راستا با ایجاد زیرساخت‌های لازم، چالش‌های ارزان و تسهیل شرایط ترید در بازارهای مالی فارکس و کریپتو اولین گام را محکم برداشته و سعی دارد تا در آینده یکی از بهترین و مطرح‌ترین پلتفرم‌ها در این حوزه باشد.

منبع: رابین سود

544400