آیین تجلیل از ایثارگران شرکت ملی فولاد ایران برگزار شد

آیین تجلیل از ایثارگران شرکت ملی فولاد ایران با حضور مدیرعامل این شرکت برگزار شد.
تصویر آیین تجلیل از ایثارگران شرکت ملی فولاد ایران برگزار شد

به گزارش سایت خبری پرسون، دراین آیین محمد آقاجانلو، در سخنان کوتاهی از رشادت‌ها و دلاورمردی‌های شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس قدردانی و تقدیر کرد.

وی در ادامه با اشاره به نقش آفرینی ایثارگران در دفاع از کیان کشور و انقلاب افزود: در دوران دفاع مقدس همه آحاد مردم بنوعی و در عرصه‌های مختلف حامی ایثارگران بودند و حماسه‌های زیبایی را بوجود آوردند.

محمد آقاجانلو با تشکر و قدردانی از ایثارگران شرکت ملی فولاد ایران، خاطرنشان ساخت: بسیار خوشحالم که همکاران عزیز ما دراین دوران پرشکوه نقش آفرین بودند و با رشادت های خود امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان آوردند.

بنابه این گزارش در ادامه محسن جافر فرمانده پایگاه بسیج شرکت ملی فولاد ایران و مشاور امور ایثارگران اظهار داشت:

هفته دفاع مقدس یادآور افتخارات، شهامت‌ها، رشادت‌ها و شهادت‌های مردانی که مردانگی آفریدند را خدمت شما خانواده محترم شهداء و ایثارگران تبریک عرض می‌کنم.

وی با تاکید بر اینکه دفاع مقدس فقط یک تاریخ پرفراز و نشیب هشت ساله نیست افزود: دفاع مقدس یک فرهنگ است، فرهنگ ایثار و شهادت و ایستادگی و مقاومت، مقاومت در مقابل ظلم و ستم و ایستادگی و شهادت در راه حفظ وطن و آرمان‌ها.

مشاور امور ایثارگران شرکت ملی فولاد ایران افزود: امروز بعنوان وظیفه، خدمت شما سروران هستیم با هدف قدر نهادن به خانواده محترم شهدا، جانبازان و آزادگان عزیز.

جافر درادامه گفت: جلسه امروز ما عطر دیگری دارد از جنس مقاومت، ایستادگی و استقامت و در خدمت خانواده های شهداء و جانبازان و ایثارگر بودن برای ما افتخار بزرگی است.

فرمانده پایگاه بسیج شرکت ملی فولاد ایران اظهارداشت: آرامش و امنیتی را که امروز داریم و افتخاری که کشور ما دارد، باعث و بانی‌اش این عزیزان و شهدای گرانقدر ما بودند، که زبان برای قدردانی از رشادت‌ها و فداکاری های شما عزیزان قاصر است.

وی خاطر نشان ساخت: امیدوارم بتوانیم در هر جایگاهی که قرار داریم، هر کاری که از دستمان برمی‌آید برای خانواده محترم شهدا وهمکاران ایثارگر انجام دهیم، چراکه همه ما، پاسدار خون شهدا هستیم و هیچ قلمی توان ترسیم رشادت شهیدان، جانبازان و ایثارگران را ندارد و هیچ بیانی توان تمجید از ایشان را.

مشاور امورایثارگران شرکت ملی فولاد ایران، ضمن تشکر از مهندس اقاجانلو مدیرعامل شرکت، بخاطر حمایت‌های ارزنده‌شان از ایثارگران افزود: امیدوارم با روحیه جهادی و بسیجی مدیرعامل محترم، اعضای هیات مدیره، معاونین و مدیران شرکت، شاهد درخشش نام شرکت ملی فولاد ایران بیش از پیش باشیم.

بنابه گزارش در ادامه این آیین، مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران از ایثارگران حاضر در جلسه خواست که گوشه‌هایی ازخاطرات خود بپردازند که ایثارگران این شرکت نیز خلاصه‌هایی ازخاطرات خود را تشریح و بیان کردند.

درپایان این مراسم، مهندس آقاجانلو، لوح های سپاس را به ایثارگران شرکت ملی فولاد ایران اهدا کرد.

522102