به گزارش سایت خبری پرسون، به گفته الکساندر دریفوس، مدیرعامل چیلیز، تاتنهام هفتمین باشگاه لیگ برتری خواهد بود که به این اکوسیستم ورزشی پیوسته است. توکن هواداری SPURS دارای ویژگیهای جدیدی است و به برنامه وفاداری دیجیتال تاتنهام گره خورده است.
لازم به ذکر است که چیلیز و سوسیوس بیش از 400 میلیون دلار از طریق اکوسیستم خود به صنعت ورزش کمک کرده و امکان تعامل بیشتر طرفداران با تیمهای ورزشی مورد علاقهشان را فراهم کردهاند.
با توجه به اعلامیه اخیر باشگاه، از روز چهارشنبه، چهارم اکتبر، همه دارندگان بلیت فصل که ۱۸ سال به بالا هستند، توکن هواداری تیم تاتنهام را به صورت رایگان و غیرقابل انتقال دریافت خواهند کردند. این توکنها به طرفداران امکان دسترسی به نظرسنجیها، پیشبینیها، آزمونها و رقابتها را در وبسایت Socios.com میدهند. و از این طریق، طرفداران امکان کسب امتیاز و جوایز را خواهند داشت.
سایر باشگاههای لیگ برتر مانند منچسترسیتی، آرسنال، کریستال پالاس، اورتون، استون ویلا و لیدز، نیز قبلاً توکنهای هوادارای خود را راهاندازی کردهاند. در همین حال، چیلیز و سوسیوس در حال مذاکره با باشگاههای متعدد در سطح جهان برای گسترش این حوزه هستند.
لازم به ذکر است که توکنهای هواداری محدود به لیگ برتر انگلیس نیست و باشگاهها و تیمهای ملی مختلف هم در حال استفاده از این توکنها برای افزایش تعامل با طرفداران خود هستند.
منبع: کریپتو پوتیتو