برنامه ویژه یحیی برای مهار بهترین گلزن الدحیل

سرمربی آرژانتینی تیم الدحیل قطعاً برای گلزنی به پرسپولیس امیدش را به مهاجم کنیایی خود معطوف کرده است.

تصویر برنامه ویژه یحیی برای مهار بهترین گلزن الدحیل

به گزارش سایت خبری پرسون، «مایکل اولونگا» مهاجم ۲۹ ساله کنیایی الدحیل بهترین گلزن این تیم تا اینجای فصل به شمار می‌رود.

اولونگا در جمع مهاجمان تیم الدحیل که تقریبا هر کدام یک گل به ثمر رسانده‌اند توانسته با به ثمر رساندن ۵ گل در رقابت‌های این فصل آمار مطلوب میانگین یک گل در هر ۵ مسابقه قبلی الدحیل را برای خود بر جای بگذارد. اولونگا با ۱۹۳ سانتی متر قد و قدرت بدنی بالا فورواردی سرزن و پا به توپ است که قدرت مانور درون محوطه ۱۸ قدم به ویژه توپ‌های ارسالی روی محوطه ۶ قدم را دارد. او سابقه گلزنی به استقلال در لیگ قهرمانان آسیا را نیز در کارنامه دارد.

استقلال در فصل ۲۰۲۱ لیگ قهرمانان آسیا برابر الدحیل شب‌های تلخی را پشت سر گذاشت. اولونگا در بازی رفت برابر آبی‌پوشان هت‌تریک کرد و ۷۲ ساعت بعد در بازی برگشت هم ۲ گل زد. این مهاجم چندی بعد ۲ گل هم در مصاف با تیم سپاهان به ثمر رساند.

از اردوی تیم پرسپولیس خبر می‌رسد فیلم مسابقات اخیر تیم الدحیل به ویژه بازی آخر این تیم مقابل المریخه بار‌ها توسط کادر فنی بازبینی شده و این موضوع به اطلاع بازیکنان پرسپولیس نیز رسیده است. سرمربی پرسپولیس در نظر دارد مهاجمان تیم الدحیل را به دقت توسط هافبک‌های دفاعی و مدافعان پرسپولیس از کار بیندازد، اما این بازیکن کنیایی همراه با دیگر مهاجم فرانسوی این تیم «ایساک حاجی» در هر ۵ مسابقه الدحیل در این فصل به میدان رفته‌اند و جزو خطرناک‌ترین بازیکنان این تیم به شمار می‌روند که سرمربی الدحیل اعتقاد ویژه‌ای به این دو دارد.

مرتضی پورعلی گنجی؛ محمد حسین کنعانی زادگان؛ دانیال اسماعیلی فر و علی نعمتی ۴ مدافع خطی تیم یحیی گل محمدی هستند که وظیفه پوشش داخل و بیرون از محوطه جریمه را بر عهده دارند و درباره این بازیکن نیز تمرینات ویژه‌ای را زیر نظر یحیی گل محمدی برگزار کرده اند.

دیدار این دو تیم فردا شب و از ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه اختصاصی الدحیل برگزار می‌شود.

منبع: خبر ورزشی

/

522017