آغاز رقابت اصفهانی‌ها در هانگژو از فردا

نمایندگان استان اصفهان در بازی‌های آسیایی هانگژو، از فردا (یکشنبه، دوم مهرماه) در پنج رشته کار خود را آغاز خواهند کرد.

تصویر آغاز رقابت اصفهانی‌ها در هانگژو از فردا

به گزارش سایت خبری پرسون، کاروان ورزشکاران اصفهانی اعزامی به بازی‌های آسیایی هانگژو با ۵۴ نفر راهی چین شده و تکواندو، ووشو، شنا، هندبال و فوتبال از جمله رشته‌های دارای ورزشکار اصفهانی است که فردا مسابقه دارند.

تیم ملی تکواندو و پومسه زنان که مرجان سلحشوری از اصفهان را همراه دارد، فردا از ساعت ۴:۳۰ (به وقت ایران) از مرحله مقدماتی تا فینال به مصاف حریفان خواهد رفت.

همچنین فردا و از ساعت ۴:۳۰ تیم ملی ووشو مردان در بخش تالو با حضور شاهین بنی‌طالبی و علی مجیری از اصفهان، در مرحله مقدماتی پیکار دارد.

در بخش دیگر شناگران کشورمان از ساعت ۵:۳۰ فردا در ماده ۱۰۰ متر آزاد و ۲۰۰ متر مختلط به آب خواهند زد، متین سهران از دیار نصف جهان از اعضای تیم ملی در این بخش به رویارویی با حریفان می‌پردازد.

به گزارش ایسنا، تیم ملی هندبال کشورمان با مربیگری شهداد مرتجی به همراه کیارش طاهری و مهران رهنما از اصفهان، فردا ساعت ۷:۳۰ در مرحله گروهی به مصاف مغولستان می‌رود.

تیم فوتبال ایران نیز که محمدحسین اسلامی از اصفهان در آن بازی می‌کند فردا از ساعت ۱۵ در مرحله گروهی برابر مغولستان صف آرایی خواهد کرد.

به این ترتیب استان اصفهان در بازی‌های آسیایی هانگژو ۳۵ ورزشکار، مربی و داور و ۱۹ نفر در پاراآسیایی و در مجموع ۵۴ نماینده دارد که در ۱۴ رشته در بخش بانوان و ۱۸ رشته در بخش آقایان به مصاف حریفان خواهند رفت.

منبع: ایسنا

521146

سازمان آگهی های پرسون