افزایش مدت اعتبار گذرنامه

سخنگوی دولت گفت: بنا بر پیشنهاد وزارت کشور و تصویب هیات وزیران مدت اعتبار گذرنامه  از مدت ۵ سال به مدت ۱۰ سال افزایش می یابد.
تصویر افزایش مدت اعتبار گذرنامه

به گزارش سایت خبری پرسون، علی بهادری جهرمی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: بخش زیادی از کالاهایی که در انبارها ذخیره می شود، مصرف دامی دارد و تمامی این کالاهای وارداتی از سوی سازمان استاندارد و سازمان دامپزشکی ارزیابی و آزمایش می شود و همچنین در انبارها مستمرا مورد آزمایش قرار می‌گیرد.

او گفت: طبیعی است که در حجم گسترده برخی آفت ها وجود داشته باشد اما این آفت ها ارزیابی و سم زدایی می شود. بهتر است که در خصوص موضوعات مختلف اجازه دهیم نهادهای تخصصی و کارشناسی نظر بدهند، ذهن مردم را مشوش نکنیم.

سخنگوی دولت درباره افزایش شمار سینماهای ایران گفت: تعداد سینماهای موجود در کشور که در ابتدای دولت ۵۰۰ سینما بود طی ۲ سال به ۷۰۰ سینما رسید که این نشان دهنده افزایش بیش از ۳۰ درصدی تعداد سینماها است.

بهادری جهرمی گفت: بنا بر پیشنهاد وزارت کشور و تصویب هیات وزیران برای کاهش هزینه های سفر خارج از کشور مدت اعتبار گذرنامه از مدت ۵ سال به مدت ۱۰ سال افزایش می یابد.

او تاکید کرد: دولت برای استان سیستان و بلوچستان استاندار ویژه انتخاب کرده است و برای اولین بار هیات وزیران اختیارات ویژه به استاندار این استان جهت پیگیری سریع تر نیازهای منطقه داد تا پیشبرد امور مردم با سرعت بیشتر پیش رود.

منبع: شفقنا

510360