اعلام تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و النصر عربستان/ ورود رونالدو ۲۶ شهریور ماه به فرودگاه مهرآباد!

تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد.
تصویر اعلام تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و النصر عربستان/ ورود رونالدو ۲۶ شهریور ماه به فرودگاه مهرآباد!

به گزارش سایت خبری پرسون، تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد. برنامه تیم پرسپولیس برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا سرانجام اعلام شد: ۲۸ شهریور، اولین بازی در ورزشگاه آزادی مقابل یاران کریستیانو رونالدو و سادیو مانه.

کاروان تیم فوتبال النصر برای شرکت در این دیدار یکشنبه شب ۲۶ شهریور با جت اختصاصی به ایران می‌آید و از طریق فرودگاه مهرآباد مستقیما راهی هتل اسپیناس پالاس خواهد شد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا در شرایطی امروز مراسم قرعه‌کشی فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا را برگزار کرد که قرار است هفته اول مرحله گروهی، روزهای دوشنبه و سه شنبه ۲۷ و ۲۸ شهریورماه برگزار شود. سرخ‌پوشان پایتخت که فصل گذشته توانستند در لیگ برتر و جام حذفی به عنوان قهرمانی برسند و سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را به‌دست آورند، به عنوان تیم سرگروه در گروه پنجم حضور دارند و حالا باید در فاصله حدوداً ۲۵ روز تا اولین بازی‌ آسیایی‌شان خود را آماده کنند.

اولین بازی پرسپولیس روز ۲۸ شهریور برابر النصر عربستان خواهد بود و سپس قرمزها ۱۱ مهر ماه در دوحه به مصاف قهرمان لیگ ستارگان قطر، الدحیل خواهند رفت تا در دو بازی نخست برابر مدعیان اصلی صعود به مرحله بعدی قرار بگیرند. هفته سوم نیز شاگردان یحیی گل‌محمدی در تهران میزبان استقلال دوشنبه خواهند بود.

پرسپولیسی‌ها در حالی خود را برای حضور در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا باید آماده کنند که در دوره قبلی رقابت‌ها حضور نداشتند و در آخرین حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا هم اتفاقات جنجالی رخ داد؛ به‌طوری‌که انتشار یک پیام جنجالی در فضای مجازی علیه تیم گوا هند که در آن فصل همگروه پرسپولیس بود، باعث شد واکنش تند کنفدراسیون فوتبال آسیا شد و نه‌تنها پرسپولیسی‌ها به پرداخت ١٧ هزار و ۵٠٠ دلار به عنوان جریمه محکوم شدند، بلکه به انجام یک بازی خانگی در لیگ قهرمانان آسیا بدون حضور تماشاگر هم محکوم شدند.

منبع: همشهری آنلاین

510260