ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل یاران رونالدو

تیم فوتبال پرسپولیس امروز در دیداری حساس به مصاف النصر خواهد رفت.

تصویر ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل یاران رونالدو

به گزارش سایت خبری پرسون، تیم فوتبال پرسپولیس در حساس‌ترین دیدار و نخستین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا امشب در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف النصر عربستان خواهد رفت.

بزرگترین نگرانی پرسپولیسی‌ها برای این مسابقه، رسیدن علیرضا بیرانوند بود. بیرانوند در بازی دوستانه تیم ملی، مصدوم شد و این امکان وجود داشت که بازی حساس با النصر را از دست بدهد. تلاش پزشکان پرسپولیس، درمان فشرده بیرانوند و اصرار او برای حضور در این مسابقه، باعث شده شماره یک سرخپوشان، بازی با النصر درون دروازه این تیم قرار بگیرد. حضور بیرانوند در این مسابقه، با ریسک همراه خواهد بود اما نداشتن دروازه‌بان ذخیره مطمئن، باعث شده پرسپولیسی‌ها تن به این ریسک بزرگ بدهند.

پرسپولیس این فصل آمار دفاعی درخشانی داشته و بجز گل به خودی سروش رفیعی، هیچ حریفی نتوانسته دروازه آن‌ها را باز کند. یحیی گل‌محمدی هم دست به ترکیب تیم برنده‌اش نخواهد زد. دانیال اسماعیلی‌فر مدافع راست، مرتضی پورعلی‌گنجی و محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع وسط و علی نعمتی، مدافع چپ پرسپولیس مقابل النصر هستند. بازیکنانی که در یکی از سخت‌ترین بازی‌های عمرشان، باید مانع گلزنی رونالدو و مانه بشوند.

بیشترین تردید گل‌محمدی برای این مسابقه، انتخاب زوج میلاد سرلک در خط میانی است. سرلک، جای محکمی در ترکیب پرسپولیس دارد و گل‌محمدی، باید یک نفر از بین سروش رفیعی و مسعود ریگی را در کنار او به میدان بفرستد. شانس مسعود ریگی، در این بازی کمتر است.

مهدی ترابی و سعید صادقی، وینگرهای چپ و راست پرسپولیس در بازی با النصر خواهند بود. وحید امیری هم به عنوان مهاجم سایه، در خط حمله به میدان می‌رود. امیری با مصدومیت از بازی‌های ملی برگشت و به سختی برای این مسابقه آماده شد. شهاب زاهدی هم گزینه محتمل خط حمله پرسپولیس است ولی خبر رسیده که یحیی گل‌محمدی قصد دارد دست به یک سورپرایز بزند و در این بازی از محمد عمری در نوک حمله استفاده کند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس در این دیدار به شرح زیر است:

علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر، مرتضی پورعلی گنجی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، علی نعمتی، سروش رفیعی، میلاد سرلک، سعید صادقی، مهدی ترابی، وحید امیری، محمد عمری.

منبع: خبرآنلاین

510795