جریان پیدا شدن یک جسد در آبشار پازنان فریدون‌شهر چه بود؟

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از پیدا شدن جسد گردشگر اراکی که در آبشار پازنان شهرستان فریدونشهر مفقود شده بود، اطلاع داد.
تصویر جریان پیدا شدن یک جسد در آبشار پازنان فریدون‌شهر چه بود؟

به گزارش سایت خبری پرسون، منصور شیشه‌فروش در خصوص پیدا شدن جسد گردشگر اراکی در منطقه آبشار پازنان فریدون‌شهر، اظهار داشت: بعد از ظهر پنجشنبه 16 شهریورماه گزارشی از مفقود شدن یک نفر از اعضای گروه 6 نفره‌ای که از استان مرکزی که برای گردش به آبشار پازنان پیشکوه شهرستان فریدون‌شهر رفته بودند، به تیم‌های امدادی رسید.

وی افزود: بعد از دریافت گزارش بلافاصله 2 تیم امدادی به محل اعزام شده و در روزهای پنجشنبه و جمعه منطقه را جست‌وجو می‌کنند؛ روز شنبه تعداد تیم‌ها به 6 تیم امدادی جمعیت هلال احمر افزایش پیدا می‌کند و عملیات جست‌وجو را ادامه می‌دهند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه گردشگر متوفی یک مرد میانسال بود، خاطرنشان کرد: صبح امروز جسد این گردشگر در دیواره صخره‌ای آبشار پازنان پیدا شده است، متاسفانه گردشگر متوفی از دیواره صخره‌ای سقوط کرده بود و عملیات انتقال جسد وی به پایین دیواره تا بعد از ظهر امروز طول کشید و جسد این گردشگر به مراجع قضایی تحویل داده شد.

شیشه‌فروش در ادامه گفت: متاسفانه حوادث ناشی از حضور گردشگران و کوه‌نوردان در مناطق صعب‌العبور، کویر و حاشیه رودخانه‌ها بالاست و به گردشگران توصیه می‌شود تا نکات ایمنی را رعایت کرده و حتما مکان‌شان را به تیم‌های محلی اطلاع دهند.

منبع:تسنیم

509963