به گزارش سایت خبری پرسون، این برنامه که در 31 اوت اعلام شد و قرار است در 4 سپتامبر به طور رسمی راهاندازی شود، تا 11 سپتامبر ادامه خواهد داشت و دارای مجموعهای از رویدادهای آنلاین و حضوری است.
هدف این برنامه همکاری با هنرمندان جدید و ایجاد بستری خلاقانه برای هنرمندان دیجیتال برای تعامل با برند آدیداس و جامعه مجموعهداران و علاقهمندان آن است. اولین دو هنرمند مقیم این برنامه آدرا کندیل، معروف به Dearnostalgia، و Moto، که به عنوان Monkeemoto شناخته میشود، هستند.
راهاندازی این برنامه شامل فروش دو اثر هنری NFT نسخه باز و دو نسخه محدود در 6 سپتامبر خواهد بود. کارهای Dearnostalgia ترکیبی از عکاسی، تایپوگرافی و مونتاژ دیجیتال است، در حالی که Moto بر تصاویر دیجیتال، مد، مناظر و بازی تمرکز دارد.
نسخه باز NFTها با قیمت 0.03 اتریوم هر کدام، معادل تقریباً 49 دلار در قیمتهای فعلی فروخته میشوند، در حالی که نسخههای محدود با قیمت 0.15 اتریوم، تقریباً 245 دلار، به فروش میرسند. استودیو Triple Stripes وابسته به واحد وب3 آدیداس، در ژانویه برای حمایت از طرحهای این غول پوشاک ورزشی تأسیس شد.
علاوه بر آدیداس، دیگر پیشرفتهای قابلتوجه در فضای NFT و وب3 شامل فروش قابل توجه NFT Mutant Ape Yacht Club (MAYC) به قیمت 500 اتریوم (817000 دلار) است.
علاوه بر این، لوفتهانزا، یکی از بزرگترین گروههای هواپیمایی اروپا، یک برنامه وفاداری NFT را در شبکه پالیگان راهاندازی کرده است که به مسافران این امکان را میدهد که سفرهای خود را به NFT تبدیل کنند که میتواند قفل پاداشها را باز کند.
TinyTap، زیرمجموعهای از شرکت توسعهدهنده وب3 Animoca Brands، ابزارهای NFT هوش مصنوعی جدیدی را برای مربیان و والدین ادغام کرده است.
منبع: رمزارز نیوز