به گزارش سایت خبری پرسون، فناوری هوش مصنوعی به حوزه ایمیل نیز نفوذ پیدا کرده است، این فناوری قادر است متنهای جدید را تولید کند و محتوای تولید شده توسط افراد را ویرایش کند. ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی مانند ChatGPT به افراد در نوشتن ایمیلهای بهتر کمک میکند، اما یاهو قصد دارد هوش مصنوعی را به صورت مستقیم وارد سرویس ایمیل خود کند.
یاهو از ابزار هوش مصنوعی جدیدی برای Yahoo Mail رونمایی کرده است که هدف آن کمک به کاربران در صرفهجویی در زمان و هزینه است. قابلیتهای مبتنی بر هوش مصنوعی یاهو پیش از این در نسخه iOS مورد آزمایش قرار گرفته بود، اما در حال حاضر همه افراد میتوانند از طریق مرورگر وب به آن دسترسی داشته باشند. یکی از قابلیتهای جدید یاهوShopping Saver نام دارد که انواع کدهای تخفیف و گیفت کارتهایی که در ایمیلهای صندوق ورودی وجود دارند را پیدا میکنند. این سرویس به صرفهجویی در زمان و هزینه کاربران کمک قابلتوجهی میکند.
فناوری هوش مصنوعی قادر است قابلیت جستوجوی Yahoo Mail را بهبود ببخشد. در این صورت، افراد میتوانند برای پیدا کردن ایمیلهای قدیمی به جای نوشتن کلیدواژه، از هوش مصنوعی سوال بپرسند. دیگر قابلیتهای ارائه شده شامل خلاصهنویسی ایمیلها به منظور جمعآوری نکات مهم میشود. همچنین، فناوری یادشده امکان شخصیسازی بیشتر در پاسخهای پیشنویس را فراهم میکند. یاهو از پلتفرم هوش مصنوعی Google Cloud برای توسعه ویژگیها و قابلیتهای جدید استفاده کرده است.
منبع: ایمنا