ام‌باپه پاریسی‌ها را دوباره ناکام گذاشت!

کیلیان ام‌باپه پیشنهاد جدید سران پاری سن ژرمن برای تمدید قراردادش را رد کرد.
تصویر ام‌باپه پاریسی‌ها را دوباره ناکام گذاشت!

به گزارش سایت خبری پرسون به نقل از مونت کارلو، کیلیان ام‌باپه به یک بحران بزرگ برای باشگاه پاری سن ژرمن تبدیل شده است.

ستاره نخست تیم پاریسی در سال‌های اخیر، نه قراردادش را تمدید می‌کند و نه حاضر است در تابستان سال جاری تیم را ترک کند. او می‌خواهد تا پایان قراردادش در پاری سن ژرمن باقی بماند و بعد از آن به صورت بازیکن آزاد راهی رئال مادرید شود که این با مخالفت شدید باشگاه مواجه شده است.

باشگاه پاری سن ژرمن برای قرار دادن ام‌باپه در تنگنا او را به اردوی ژاپن نبرد و اکنون هم اجازه تمرین کردن با تیم اول را ندارد اما این اقدامات هم تغییری در موضع‌گیری این بازیکن به وجود نیاورده است.

طبق اعلام رادیو مونت کارلو فرانسه، لوییس کامپوس، مدیر ورزشگاه پاری سن ژرمن پیشنهاد جدیدی به مدیران برنامه ام‌باپه داده است به طوری که پیشنهاد تمدید قرارداد با رقم فسخ ۲۰۰ میلیون یورویی و البته افزایش دستمزد به این بازیکن ارائه شده است تا او بتواند در تابستان ۲۰۲۴ به راحتی باشگاه را ترک کند اما این بازیکن چنین پیشنهادی را هم رد کرده است.

مونت کارلو اعلام کرد که ام‌باپه هر گونه تمدید قراردادی را رد کرده است و این باعث شده تا باشگاه در شرایط سختی قرار گیرد.

خواسته ام‌باپه ماندن تا پایان قرارداد و انتقال به صورت مجانی در تابستان ۲۰۲۴ به رئال مادرید است. این خواسته رئال نیز به شمار می‌آید اما سران پاری سن ژرمن به شدت با آن مخالف هستند و باید دید در نهایت چه اتفاقی برای این بازیکن می‌افتد.

منبع: ایسنا

506453