فرار پرسپولیس از شکست در هفته سوم لیگ برتر/ از فیلم گل به خودی تا گل فرار از شکست/ ببینید

تیم های پرسپولیس و ذوب آهن در هفته سوم رقابت های لیگ برتر به مصاف هم رفتند
تصویر فرار پرسپولیس از شکست در هفته سوم لیگ برتر/ از فیلم گل به خودی تا گل فرار از شکست/ ببینید

به گزارش سایت خبری پرسون، در ادامه هفته سوم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور، از ساعت 19:30 روز پنجشنبه تیم های پرسپولیس و ذوب آهن اصفهان در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی تهران به مصاف هم رفتند

هفته سوم لیگ برتر
🏟 استادیوم آزادی/ بدون تماشاگر
گروه داوری: رضا عادل؛ آرمان اسعدی، فرهاد فرهادپور، فرهاد امینی/ ناظر: فریدون اصفهانیان

ترکیب پرسپولیس:
علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مرتضی پورعلی‌گنجی (46-محمد عمری)، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، میلاد سرلک، سروش رفیعی (46- مسعود ریگی)، سعید صادقی (69- یاسین سلمانی)، مهدی ترابی، وحید امیری، شهاب زاهدی
سرمربی: یحیی گل‌محمدی

ترکیب ذوب‌آهن:
حبیب فرعباسی، سید محمد قریشی، آرش قادری، شایان مصلح، امیرحسین جدی، پوریا آریاکیا، فردین یوسفی، مهرداد رضایی، سجاد آشوری (64- محمدامین کاظمیان)، محمد حسین اسلامی (64- محمدعرفان معصومی)، محمدجواد محمدی
سرمربی: محمد ربیعی

اخطار ها:
ذوب آهن: محمدحسین اسلامی (5) حبیب فرعباسی (66)
پرسپولیس: دانیال اسماعیلی‌فر (10) مرتضی پورعلی‌گنجی (44)

در نیمه نخست این دیدار، پرسپولیس توپ و میدان را در اختیار داشت و تلاش کرد تا حملاتی را به ویژه از جناحین ترتیب دهد اما دفاع منسجم و پر تراکم ذوب آهن اجازه موقعیت سازی را به قرمزها نمی داد. پرسپولیس یک بار از سمت راست و با نفوذ دانیال اسماعیلی فر صاحب موقعیت شد که ضربه نهایی سعید صادقی، با اختلاف زیادی از بالای دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 44 و در شرایطی که بازی از تب و تاب اولیه خود افتاده بود، پاس رو به عقب سروش رفیعی به سمت دروازه بیرانوند، به شکلی عجیب و در غیاب این دروازه بان وارد دروازه پرسپولیس شد تا ذوب آهن با این گل به خودی از میزبان خود پیش بیفتد و درنهایت نیمه اول را با همین یک گل به نفع خود خاتمه دهد.

شرح گل:
پرسپولیس صفر - ذوب‌آهن یک (دقیقه 45: گل‌به‌خودی سروش رفیعی): پرسپولیس در سمت چپ زمینِ خودی صاحب اوت شد که پرتاب کوتاه علی نعمتی را سروش رفیعی در شرایطی که علیرضا بیرانوند از دروازه و محوطه تا کنار پرچم کرنر خارج شده بود، به مرکز دروازه پرسپولیس پاس داد تا ذوب‌آهن به عجیب‌ترین شکل به گل اول برسد.

گل ذوب آهن به پرسپولیس با گل به خودی سروش رفیعی

سرخ‌ها به دنبال فرار از باخت در نیمه دوم؛گل‌محمدی در شروع نیمه دوم با دو تغییر به دنبال جبران گل خورده مقابل ذوب است.

گل پرسپولیس به ذوب آهن(دقیقه 85: گئورگی گولسیانی):(فیلم)

پاس رو به جلوی مهدی ترابی در سمت چپ زمین را وحید امیری با ارسال دقیق به مقابل دروازه ذوب‌آهن فرستاد تا گئورگی گولسیانی سه دقیقه پس از ورود به بازی با ضربه سر گلزنی کند که البته این گل در شرایط مشکوک به آفساید به ثمر رسید.

تیم پرسپولیس پس از دو پیروزی مهم مقابل آلومینیوم و تراکتور در حالی پای به ورزشگاه خانگی خود گذاشته که همچنان از همراهی تماشاگران خود محروم است و در استادیوم خالی به مصاف ذوب آهن خواهد رفت.

سرخ پوشان که در حال حاضر با یک بازی کمتر نسبت به سپاهان و استقلال در رتبه سوم قرار دارند، امروز برای پیروزی و صعود به صدر جدول برابر شاگردان محمد ربیعی قرار خواهند گرفت.

لحظات حساس:


دقیقه 5: حمله پیاپی و خطرناک ذوبی‌ها نزدیک بود منجر به گل شود که پاس یوسفی را محمدحسین اسلامی با دریبل سرپا و یک شوت محکم به سمت دروازه پرسپولیس زد که مدافع سرخ‌پوشان سد راه او شد و توپ را به کرنر فرستاد.
دقیقه 16: شوت راه دور شهاب زاهدی با پای چپ نزدیک بود منجر به اولین گل او با پیراهن پرسپولیس شود که ضربه محکم او به شکل خطرناکی از کنار تیرک عمودی دروازه ذوب آهن به بیرون رفت.
دقیقه 21: شوت عجیب آرش قادری از پشت محوطه جریمه دقت لازم را نداشت و با اختلاف از بالای دروازه پرسپولیس به اوت رفت.
دقیقه 23: نزدیک بود پرسپولیس گل اول را روی یک پرتاب اوت توسط وحید امیری بزند که ضربه سر کنعانی‌زادگان با کمترین اختلاف از کنار دروازه ذوب رد شد.
دقیقه 26: نفوذ دانیال اسماعیلی‌فر از سمت راست زمین حمله خطرناکی به وجود آورد که پاس در عرض او و شوت سعید صادقی با فاصله زیادی از بالای دروازه ذوب به بیرون رفت.

دقیقه 30: شوت روی پای محمدجواد محمدی از پشت محوطه جریمه پس از برخورد به کمر کنعانی‌زادگان تبدیل به گل نشد و به کرنر رفت.
دقیقه 33: ذوبی‌ها کرنر را کوتاه کار کردند که سانتر امیرحسین جدی از جناح راست زمین و ضربه سر آرش قادری از کنار تیرک دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.
دقیقه 34: شاگردان ربیعی یک ضدحمله خطرناک با توپ‌گیری از سروش رفیعی در میانه زمین به وجود آوردند که در ادامه شوت مهرداد رضایی از پشت محوطه جریمه پس از برخورد به مدافع پرسپولیس به کرنر رفت.
دقیقه 39: حرکت تکنیکی و شوت فنی پوریا آریاکیا از پشت محوطه جریمه به شکل خطرناکی از کنار دروازه پرسپولیس رد شد.
دقیقه 4+45: سانتر تماشایی امیرحسین جدی با پای چپ و ضربه سر فردین یوسفی با کمترین اختلاف از کنار دروازه پرسپولیس رد شد.

دقیقه 55: دو سرتوپ پیاپی و شوت زمینی مهدی ترابی با پای چپ پس از برخورد به مدافع ذوب‌آهن به کرنر رفت.
دقیقه 55: توپ ارسالی توسط مهدی ترابی از کرنر را مدافعان ذوب به خوبی دفع کردند و دوباره به کرنر فرستادند.
دقیقه 56: پاس در عرض شهاب زاهدی و شوت محکم دانیال اسماعیلی‌فر دقت لازم را نداشت و به خوبی در دو مرحله توسط فرعباسی جمع شد.

دقیقه 61: شوت روی پای سرلک از پشت قوس محوطه جریمه دقت لازم را نداشت و از روی تیرک افقی دروازه ذوب به اوت رفت.
دقیقه 72: ارسال کوتاه اسماعیلی‌فر را محمد عمری با کنترل و شوت روی پای عالی به سمت دروازه ذوب‌آهن زد که فرعباسی به خوبی توپ را دراختیار گرفت.
دقیقه 73: شوت محکم سرلک از داخل محوطه جریمه بازهم ثمری برای پرسپولیس نداشت و از روی دروازه ذوب آهن عبور کرد.

دقیقه 79: پاس در عمق میلاد سرلک به محمد عمری رسید که در ادامه پاس در عرض او را شهاب زاهدی قصد داشت با ضربه رباح ماجری وارد دروازه ذوب‌آهن کند که این فرصت هم بی‌ثمر بود

در دقیقه 88 برق بخشی از پروژکتورهای ورزشگاه آزادی قطع شد تا بازی دچار وقفه شود.
دقیقه 1+90: شوت روی پای یاسین سلمانی از پشت محوطه جریمه به مرکز دروازه ذوب آهن را فرعباسی در دو مرحله جمع کرد.
دقیقه 6+90: ارسال خطرناک محمد عمری به قصد باز کردن دروازه ذوب‌آهن را فرعباسی دراختیار گرفت.

حواشی:


پرسپولیس بدون تغییر در جمع 11 نفره و مثل دو دیدار اخیرش مقابل ذوب‌آهن قرار گرفته است.
ترکیب ذوب‌آهن در دیدار امروز برابر پرسپولیس دو تغییر نسبت به بازی گذشته مقابل سپاهان داشته که پوریا آریاکیا و مهرداد رضایی جانشین جلال مداحی و محمدعرفان معصومی شده‌اند.

صدای ضبط شده تماشاگران پرسپولیس از تلویزیون و در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی در حال پخش است.
قبل از شروع مسابقه سرمربیان دو تیم برخورد گرمی با یکدیگر داشتند.
از دقیقه پنج تا هفت صدای گزارشگر تلویزیونی در اتفاقی عجیب قطع شد!
مسؤلان حراست ورزشگاه آزادی مانع از حضور برخی از خبرنگاران برای پوشش بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن شده‌اند و این در حالی است که این خبرنگاران در ورزشگاه آزادی بودند و در ادامه از آن‌ها خواسته شد ورزشگاه را ترک کنند.
یاسین سلمانی برای نخستین بار در فهرست پرسپولیس قرار گرفته و روی نیمکت است.
داور در دقیقه 31 به‌خاطر گرمای هوا کولینگ بریک اعلام کرد.
یحیی گل‌محمدی در شروع نیمه دوم در تصمیمی غیرمنتظره مرتضی پورعلی‌گنجی که یک اخطار داشت و سروش رفیعی که گل به خودی زده بود را تعویض کرد.
یاسین سلمانی در دقیقه 69 وارد زمین شد تا اولین بازی خود با پیراهن پرسپولیس را انجام بدهد.

محمد عسگری در دقیقه 90 کارت زرد گرفت که این مسئله با اعتراض شدید سرمربی پرسپولیس نسبت به داور چهارم همراه بود.
داور در نیمه دوم 9 دقیقه وقت اضافه اعلام کرد

منبع: ورزش 3

508123

مطالب مرتبط