برد پرسپولیس مقابل تراکتور در نیمه اول

نیمه اول دیدار تیم‌های تراکتور و پرسپولیس با پیروزی تیم میهمان به پایان رسید.
تصویر برد پرسپولیس مقابل تراکتور در نیمه اول

به گزارش سایت خبری پرسون، تیم‌های تراکتور و پرسپولیس در اولین دیدار از هفته دوم لیگ برتر فوتبال، از ساعت 19 امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف یکدیگر رفتند که نیمه نخست این مسابقه با پیروزی یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید. سعید صادقی تک گل نیمه اول را در دقیقه 42 به ثمر رساند.

ترکیب تراکتور: حسین پورحمیدی، شجاع خلیل‌زاده، عارف آقاسی، مهدی شیری، محمد نادری، سیدمهدی حسینی، ریکاردو آلوز، گوستاوو واگنین، آلوارو خیمنس، سیامک نعمتی و عارف رستمی.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، علی نعمتی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سروش رفیعی، مرتضی پورعلی‌گنجی، مهدی ترابی، میلاد سرلک، دانیال اسماعیلی‌فر، وحید امیری، شهاب زاهدی و سعید صادقی.

داور: امیر عرب‌براقی

دقیقه 6: کرنر ارسالی بازیکنان پرسپولیس در برگشت به مهدی ترابی رسید که شوت این بازیکن را پورحمیدی در دو مرحله در اختیار گرفت.

دقیقه 28: ضربه ایستگاهی که در موقعیت خوب نصیب تراکتوری‌ها شده بود با ضربه ریکاردو آلوز با اختلاف کم از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

دقیقه 35: پاس در عرض خوب آلوز را علی نعمتی با یک تکل خوب قطع کرد تا توپ به مهاجمان تراکتور نرسد.

دقیقه 40: مهدی ترابی با حرکت پا به توپ خود پرسپولیس را به یک موقعیت بسیار خوب رساند، اما تعلل میلاد سرلک در موقعیت تک به تک با پورحمیدی باعث شد تا محمد نادری با یک تکل خوب این توپ را برگشت دهد. در ادامه این موقعیت ضربه سعید صادقی نیز از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 42: اشتباه بسیار عجیب پورحمیدی در خروج از دروازه باعث شد توپ از روی سر او عبور کند و سعید صادقی با دروازه خالی تراکتور مواجه شود. این بازیکن در ادامه به راحتی گل اول پرسپولیس را وارد دروازه تراکتور کرد.

دقیقه 3+45: پاسکاری زیبای سه نفره امیری، ترابی و نعمتی با نفوذ به عمق دفاع تراکتور همراه شد اما ضربه ترابی به شکلی بسیار خطرناک از مقابل دروازه سرخپوشان تبریزی عبور کرد.

منبع: تسنیم

507221