به گزارش سایت خبری پرسون بهمن بهروزی افزود: با راه اندازی این درگاه مدیریت پاسخگویی به حوادث با ایجاد تماس خودکار و ارسال پیامک به مشترکین واقع در محدوده جغرافیایی انجام می شود.
وی تصریح کرد: با عملیاتی شدن این سامانه، مدیریت پاسخگویی به تماسها به منظور کاهش زمان انتظار، ارسال پیامک به مشترکین در مراحل مختلف، دریافت حادثه بر روی تبلت اکیپهای اتفاقاتی، اعلام زمان رفع حادثه و مانیتورینگ اکیپهای اتفاقاتی بر روی نقشه در مراحل مختلف صورت می گیرد.
بهروزی افزود: از دیگر محاسن آن اعلام محدوده ی جغرافیایی بحران، امکان افزایش اپراتور دورکار به منظور نظارت بر عملکرد امدادرسانی در سطح شهر و ارسال عکس با برچسب مکانی از مراحل مختلف رفع حادثه است.