فرمانده انتظامی فارس

رسانه در خط مقدم امنیت اجتماعی قرار دارد

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: برای رسیدن به امنیت و جامعه ایده‌ال اصحاب رسانه در کاهش معضلات اجتماعی در کنار نیروی انتظامی قرار گیرد.
تصویر رسانه در خط مقدم امنیت اجتماعی قرار دارد

به گزارش سایت خبری پرسون از فارس، فرمانده انتظامی استان فارس گفت: امتچرسانه در بر قراری امنیت همواره در خط مقدم نیروی انتظامی قرار دارد و آرامش، آسایش و امنیت اجتماعی را سر لوحه برنامه‌های خود قرار داده است.
سردار رهام بخش حبیبی امروز به مناسبت روز ۱۷ مرداد روز خبرنگار در نشست خبری اظهار داشت: رسانه برای برقراری امنیت و رفع معضلات اجتماعی بدون شلیک گلوله با انعکاس واقعیت‌ها و مطالبه‌گری در میدان مقدم جبهه‌های اجتماعی و امنیتی قرار دارد.
وی خاطر نشان کرد: بر اساس شناخت جامعه باید دروغ‌ و نشر اکاذیب در فضاهای مجازی و اجتماعی در اذهان جامعه پاک نمود و بر اساس واقعیات جامعه گام بر داشته شود تا به اهداف ایده‌آل دست یافت.
فرمانده نیروی انتظامی استان فارس بیان داشت: دشمن در فضای مجازی به ویژه در قالب نرم و سخت افزازی برای رسیدن به اهداف شوم خود و مختل کردن امنیت جامعه با اخبار دروغ در صدد تشویش اذهان عمومی جامعه است و باید در این راستا اصحاب رسانه با دادن اطلاعات صحیح بدون ملاحظه اهداف شوم دشمنان را خنثی کند.
سردار حبیبی بیان داشت: رسانه برزگان ترکیبی هستند و با توانمندی خود به در یک نقطه حبس نمی شود و در اطلاع رسانی به اقشار جامعه به توانمندی خود باور داشته باشد.
این فرمانده ارشد انتظامی اضافه کرد: رسانه در خط مقدم آسیب‌های اجتماعی قرار دارد، و اگر در میدان آموزش و آگاه سازی بی پرده مسائل اجتماعی را با رعایت شئونات اسلامی منعکس کند موفق است.
مدیر کل صدا و سیمای فارس در ادامه این نشست افزود: اطلاع رسانی، آگاهی بخشی، دانش افزایی، حضور روان جامعه و توجه به بنیان‌های مردمی در فضای امن از جمله رسالت خبرنگار است.
احمد پهلوانیان خاطر نشان کرد: اگر حاکمیت نقش محوری نداشته باشد و مطالبه گری مردمی را جزء اهداف خود منظور نکند به رشد و بالندگی دست نمی یابد.

506166