دستگیری زنی که با پسرش طلای کودکان را سرقت می‌کرد

زن ۴۰ ساله که همراه پسر بچه ۸ ساله اش طلاهای دختر بچه هار ا در کوچه پس کوچه های صالحیه سرقت می کردند با تلاش کارآگاهان بهارستان شناسایی ودستگیر شدند.
تصویر دستگیری زنی که با پسرش طلای کودکان را سرقت می‌کرد

به گزارش پرسون، رسیدگی به این پرونده از یک هفته پیش درجریان شکایت تعدادی از مالباخته ها که مدعی بودند طلاهای دختر بچه هایشان حوالی ظهر توسط زن ناشناس در محدوده کوچه های خلوت صالحیه سرقت شده است.

به دنبال شکایت این مالباخته ها بود که تیمی از ماموران پلیس آگاهی برای شناسایی سارق زن دست به کار شدند و پس از چند روز سرانجام توانستند با رد زنی این زن رد او کشف کنند.

این زن سارق که با همدستی پسر بچه اش سناریوی سرقت را طراحی و اجرایی می کرد خیلی زود شناسایی و دستگیر شد.

این زن در اعتراف هایش به ۴ فقره سرقت اشاره کرد و گفت چون من وزن ام زیاد بود و نمی‌توانستم بعد از سرقت پا به فرار بگذارم طلا های سرقتی از دختر بچه ها را که بیشتر در کوچه های خلوت درحال بازی بودند از گوش آنها درمی آوردم و بعد به پسرم تحویل میدادم و او خیلی زود از آنجا میدوید و از صحنه دور می شد.

سرهنگ علیزاده فرمانده انتظامی بهارستان درباره کشف این پرونده گفت: باتوجه به دستور قضائی پس از بازرسی خانه متهم ماموران توانستند ۶ قطعه طلا را کشف و ضبط کنند.

وی با اظهار اینکه این متهم هیج سابقه کیفری ندارد گفت: به شهروندان توصیه میکنیم کودکان خود را با طلاجات مزین نکنند که خدای نکرده مورد طعمه سارقان قرار نگیرند.

منبع: رکنا

505530