ترامپ: بایدن فاسدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است

نامزد جمهوریخواهان آمریکا در کمپین انتخاباتی‌اش، رقیب دموکرات خود را شایسته رئیس‌جمهور بودن ندانست.
تصویر ترامپ: بایدن فاسدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است

به گزارش سایت خبری پرسون، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور پیشین و نامزد کنونی جمهوریخواهان آمریکا، در کمپین انتخاباتی خود در پنسیلوانیا، «جو بایدن» رئیس‌جمهور کنونی و دموکرات، این کشور را «فاسدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا» دانست.

به گزارش آرتی، ترامپ خطاب به هواداران خود گفت: «ما کسی را داریم که در اوج بازی‌اش نیست، او یک پسر خنگ است.»

ترامپ در بخشی دیگر از سخنان خود به چند موضوع حقوقی که با آن‌ها درگیر هست هم اشاره کرد که شامل یک کیفرخواست فدرال است که برای ماه مه آینده تنظیم شده است. او در این کیفرخواست به اتهامات مربوط به ادعا‌هایی مبنی بر نگهداری غیرقانونی اطلاعات طبقه بندی شده دولتی در املاک مار-آ-لاگو خود در فلوریدا پاسخ خواهد داد.

همچنین گفته می‌شود که ترامپ مورد اتهامات فدرال دیگری قرار گرفته است، این اتهام مربوط به نقش او در حملات به ساختمان کنگره در ۶ ژانویه ۲۰۲۱ است.

ترامپ با اشاره به این موارد گفت: «آن‌ها دو سال و نیم، یا سه سال صبر کردند تا بتوانند این موضوع را درست در میانه انتخابات ریاست جمهوری من مطرح کنند، این دخالت در انتخابات است. آن‌ها من را متهم نمی‌کنند بلکه شما را متهم می‌کنند و من سر راه آن‌ها ایستاده‌ام.»

به تازگی دادستان آمریکا یک سری اتهامات جدیدی را علیه دونالد ترامپ مطرح کرد که بسیاری معتقدند با این اتهامات جدید پرونده قضایی ترامپ می‌تواند وارد مرحله جدیدی شود. او در مصاحبه‌ای عنوان کرده که تصورش بر این بود که ملزم به تحویل فیلم‌های موجود از اقامتگاه خود در مارآلاگو نبوده، ولی به هر حال این کار را انجام داده است.

منبع: تابناک

505225