کار ایلان ماسک سخت‌تر شد

تیک تاک، پلتفرمی که ویدئوهای کوتاه را به استاندارد اینترنت تبدیل کرد، میزبان قابلیت پست متنی شده است تا با ایکس (توییتر سابق) رقابت کند.
تصویر کار ایلان ماسک سخت‌تر شد

به گزارش سایت خبری پرسون، کاربران تیک‌تاک ازاین‌پس می‌توانند افزون‌بر عکس و ویدئو، پست‌های متنی نیز منتشر کنند. این قابلیت در حالی به تیک‌تاک اضافه می‌شود که پلتفرم‌هایی نظیر تردز در تلاش‌اند تا خودشان را به رقیب اصلی ایکس (توییتر سابق) به‌عنوان بزرگ‌ترین شبکه‌ی اجتماعی متنی دنیا تبدیل کنند.

پست‌های متنی تیک‌تاک ازلحاظ بصری مشابه استوری‌های اینستاگرام هستند. کاربران می‌توانند رنگ پس‌زمینه اضافه کنند و نحوه‌ی نمایش متن را تغییر دهند و پست را به‌همراه موسیقی و استیکر دردسترس قرار دهند.

پست‌های متنی تیک‌تاک محدودیت ۱٬۰۰۰ کاراکتری دارند. نکته‌ی دیگر اینکه با پست‌های متنی مثل پست‌های ویدئویی می‌توان تعامل برقرار کرد (کامنت‌گذاری و بازنشر و...).

تیک‌تاک پلتفرمی است که ویدئوهای کوتاه را همه‌گیر کرد، در حدی که اینستاگرام و فیسبوک نیز مجبور شدند بخش‌های ویژه‌ای برای انتشار ویدئو کوتاه ایجاد کنند؛ به‌همین‌دلیل، اضافه‌شدن قابلیت پست متنی به تیک‌تاک در نوع خود عجیب است.

پلتفرم‌هایی مثل تردز و بلواسکای و ماستودون تلاش زیادی کرده‌اند که جای ایکس را بگیرند؛ اما هرگز موفق نشده‌اند. باوجوداین، ایکس در حال ازدست‌دادن قابلیت‌های رایگان است و با کاهش ترافیک دست‌وپنجه نرم می‌کند؛ به‌همین‌دلیل، هر شرکت فرصت‌طلبی می‌تواند شبکه‌ی اجتماعی ایلان ماسک را به‌خطر بیندازد.

زومیت

504754