به گزارش سایت خبری پرسون، دادههای موجود نشان میدهد که کاربران شبکه اجتماعی تیک تاک بیشتر از ۱.۶میلیارد بار ویدئوهای مربوط به هشتگهای ارزهای دیجیتال را مشاهده کردهاند؛ اما بیش از یکسوم از این ویدئوها اطلاعات گمراهکنندهای دارند.
با توجه به اینکه ۷۰درصد از کاربران تیک تاک کمتر از ۳۴ سال سن دارند و کمتجربه هستند، این شبکه اجتماعی به هدف خوبی برای کلاهبرداران تبدیل شده است.
در ماه مارس (اسفند) هم کمیسیون تجارت فدرال به تیک تاک و هفت شبکه اجتماعی دیگر دستور داده بود تا گزارشی از اقدامات خود برای کنترل تبلیغات مربوط به کلاهبرداریهای ارز دیجیتال را ارائه کنند.