ماجرای کتک کاری یک روحانی با یک زن چه بود؟

فرمانده انتظامی لنگرود گیلان علت درگیری روحانی لنگرودی با همسر برادرش را اختلاف ملکی و تقسیم سهم‌الارث اعلام کرد.
تصویر ماجرای کتک کاری یک روحانی با یک زن چه بود؟

به گزارش سایت خبری پرسون، به دنبال انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر درگیری بین یک نفر روحانی با همسر برادرش در یکی از روستاهای اطاقور لنگرود، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ حمیدرضا سرخوش‌پور با بیان این‌که درگیری بین روحانی و خانواده برادرش به دلیل اختلاف نظر در کشیدن جاده دسترسی به زمین ورثه‌ای بوده، افزود: این روحانی که برای مذاکره جهت باز کردن جاده دسترسی به منزل برادرش مراجعه کرده بود در بدو ورود با اعتراض و ممانعت همسر وی مواجه می‌شود.

این مقام انتظامی افزود: پس از ممانعت همسر برادر این روحانی از ورود او به منزل و بالا گرفتن بحث و تنش میان این دو، مرد روحانی با از دست دادن کنترل خود به سمت همسر برادرش حمله‌ور شده و وی را مورد ضرب و جرح قرار می‌دهد.

سرخوش‌پور گفت: پرونده متشکله به همراه اظهارات طرفین در خصوص اختلاف ملکی و تقسیم سهم‌الارث به دادسرای عمومی و انقلاب ارسال شده که در حال رسیدگی است.

سرهنگ سرخوش‌پور در پایان ضمن توصیه شهروندان به خویشتن‌داری و خودداری از حرکات خودسرانه و خلاف قانون، گفت: پیگیری‌های پلیس برای مشخص شدن سایر ابعاد این پرونده در دست بررسی و اقدام است.

504297

مطالب مرتبط