تهران از فردا خنک‌تر می‌شود

اداره کل هواشناسی استان تهران از خنک شدن هوای این استان در ۲۴ ساعت آینده خبر داد.
تصویر تهران از فردا خنک‌تر می‌شود

به گزارش سایت خبری پرسون، بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل برونداد الگوهای پیش‌بینی عددی وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمانی صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعت‌ها همراه با وزش باد و در ساعت‌های بعد از ظهر و شب افزایش سرعت باد پیش‌بینی می‌شود.

از غروب یکشنبه تا پنجشنبه (۲۵ تا ۲۹ تیر) با گذر یک موج ناپایداری در بیشتر نواحی استان وزش باد نسبتا شدید در ارتفاعات و نواحی جنوبی و غربی در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید گاهی وزش باد خیلی شدید و در نواحی مستعد با خیزش موقت گردوخاک مورد انتظار است.

طی روزهای دوشنبه تا چهارشنبه (۲۶ تا ۲۸ تیر) کاهش نسبی دما در سطح استان و تا پنجشنبه افزایش ابرناکی در نیمه‌شمالی استان و رخداد بارش پراکنده با احتمال رعد و برق در ارتفاعات شمالی پیش‌بینی می‌شود.

براساس این گزارش، آسمان تهران فردا( ۲۶ تیر) صاف تا کمی ابری در بعضی ساعت‌ها وزش باد و گاهی افزایش باد با حداقل دمای ۲۳ و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتیگراد و در روز سه‌شنبه (۲۷تیر) صاف تا قسمتی ابری و گاهی افزایش باد با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فرودگاه امام خمینی(ره) با بیشینه دمای ۴۳ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده‌ است.

503479