بازدید اعضای هیئت‌مدیره تأمین‌اجتماعی از بیمارستان‌ها و شعب این سازمان

اعضای هیئت‌مدیره سازمان تأمین‌اجتماعی به‌مناسبت هفته تأمین‌اجتماعی و با هدف بررسی وضعیت خدمت‌رسانی به مردم در شعب و مراکز درمانی و نیز تجلیل از خدمات کارکنان این سازمان، از بیمارستان‌های شهید دکتر فیاض‌بخش و آیت‌الله کاشانی تهران و همچنین شعب 15 و 28 تأمین‌اجتماعی در تهران بازدید کردند.
تصویر بازدید اعضای هیئت‌مدیره تأمین‌اجتماعی از بیمارستان‌ها و شعب این سازمان

به گزارش سایت خبری پرسون، در ششمین روز از هفته تأمین‌اجتماعی صبح امروز شنبه 24 تیر، حجت‌الله دمیاد رئیس هیئت‌مدیره به همراه مرتضی لطفی عضو هیئت‌مدیره از بیمارستان آیت‌الله کاشانی در جنوب تهران و یوسف نوری عضو هیئت‌مدیره از بیمارستان شهید دکتر فیاض‌بخش در غرب تهران بازدید کردند.

در این بازدیدها، اعضای هیئت‌مدیره سازمان تأمین‌اجتماعی ضمن عیادت و احوالپرسی و آرزوی شفا برای بیماران بستری در بخش‌های مختلف این بیمارستان‌ها، با اعضای کادر درمان این بیمارستان‌ها نیز دیدار و گفتگو کردند و ضمن تبریک هفته تأمین‌اجتماعی، از خدمات نوعدوستانه آنان در ارائه خدمات به بیماران قدردانی کردند. دمیاد و نوری همچنین در گفت‌وگو با مدیران این بیمارستان‌ها، ضمن تأکید بر لزوم ارائه خدمات درمانی کیفی و مناسب به بیماران، در جریان فرایندها و مشکلات احتمالی ارائه خدمات به مراجعه‌کنندگان قرار گرفتند.

این گزارش حاکی است، در این روز همچنین حجت‌الله دمیاد رئیس و مرتضی لطفی عضو هیئت‌مدیره سازمان تأمین‌اجتماعی با همراهی تاج‌الدین دهنوی سرپرست دفتر هیئت‌مدیره سازمان از شعبه 28 تأمین‌اجتماعی تهران و یوسف نوری دیگر عضو هیئت‌مدیره از شعبه 15 تهران بازدید و با مراجعان و کارکنان این شعب دیدار و گفت‌وگو کردند. بررسی چگونگی ارائه خدمات به بیمه‌شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان و تبریک هفته تأمین‌اجتماعی و قدردانی از خدمات کارکنان شعب از دیگر برنامه‌های اعضای هیئت‌مدیره سازمان تأمین‌اجتماعی در این بازدیدها بود.

503383