بهاره رهنما:

بعد از جدایی‌ام از پیمان قاسمخانی از سینمای ایران کنار گذاشته شدم

بهاره رهنما بازیگر ، نوسینده و کارگردان بعد از مدت ها از پشت پرده و دور بودن از سینما صحبت کرد.
تصویر بعد از جدایی‌ام از پیمان قاسمخانی از سینمای ایران کنار گذاشته شدم

به گزارش سایت خبری پرسون، بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون اصالت اراکی دارد. این بازیگر پرحاشیه ایرانی همسر سابق پیمان قاسم خانی است. رهنما و همسر سابقش یک دختر به اسم پریا دارند.

این بازیگر شناخته شده اما پرحاشیه می‌گوید: زور فضای مجازی زیاد است و حضور من به عنوان یک فیلمساز و کسی که کتاب نوشته و تئاتر بازی کرده معرفی نشده است. شاید هم خودم ناخودآگاه وارد این بازی‌ها شدم و خجالت هم کشیدم کارهایی که انجام دادم را توضیح دهم.

این بازیگر سینما و تلویزیون در گفت وگویی که به تازگی انجام داده مدعی شد که بعد از جدایی‌اش از پیمان قاسمخانی عملا از سینمای ایران کنار گذاشته شد و دفاتر تولید تمایلی به همکاری با او نداشتند.

بهاره رهنما که طی سالیان اخیر بیشتر بواسطه فعالیت‌های مجازی‌اش در کانون توجه بوده تا فعالیت‌های سینمای‌اش در گفت وگویی که به تازگی انجام داده مدعی شده که جدایی‌اش از پیمان قاسمخانی باعث شد تا از سینما کنار گذاشته شود و به اجبار تن به فعالیت در فضای مجازی بدهد. او در توضیح بیشتر این ماجرا گفته است :« . گذشته من در این سال‌ها خیلی روی زندگی‌ام تاثیر داشت و بعد از جدایی اولم عملا از سینمای ایران کنار گذاشته شدم و هیچ دفتر فیلمسازی‌ای از من نخواست که در فیلمی بازی کنم. اگرچه ایشان آدم محترمی بود ولی بسیاری از همکاران برای اینکه ترجیح می‌دادند و احتمالا هم احتیاج بیشتری داشتند که با فیلمنامه‌های ایشان کار کنند، ناخودآگاه من را از این فضا کنار گذاشتند.»

رهنما در ادامه تاکید کرده که خود پیمان قاسمخانی در ایجاد این شرایط تاثیر مستقیمی نداشته است :«ایشان هیچ‌گاه سعی نکردند که برای من مشکلی ایجاد کنند ولی من آن کسی بودم که محکوم شدم چون حضور پر رنگی در فضای مجازی داشتم و فکر می‌کنند اگر کسی این وضعیت را دارد اشتباه می‌گوید یا مقصر است درصورتی که من می‌توانم بگویم ما محترمانه‌ترین طلاق تاریخ سینمای کشور را داشتیم.»

این بازیگر درباره فعالیتش در شبکه‌های مجازی و اینکه آیا خودش را یک اینفلوئنسر واقعی می‌داند یا خیر نیز توضیحات جالی داده است : « من اینفلوئنسری را به مفهوم اینفلوئنسر حرفه‌ای قبول ندارم، اگر دوره‌ای پذیرفتم که نزدیک به این فضا شوم به این معنا نیست که خودم را اینفلوئنسر بدانم. من تا قبل از ۴۰ سالگی فکر می‌کردم که زن بسیار باهوشی هستم، اما فضای مجازی به من نشان داد که هوش یک چیزی است که به نسبت شرایط روز باید به روز رسانی شود و اصلا نسل ما بلد نیست که با این فضا با مهارت بالایی برخورد کند.»

رهنما در پایان این بخش از صحبت‌هایش گفته است :«من از یک‌جایی تئاتر برایم جدی‌تر شد ولی زور فضای مجازی زیاد است و حضور من به عنوان یک فیلمساز و کسی که کتاب نوشته و تئاتر بازی کرده معرفی نشده است. شاید هم خودم ناخودآگاه وارد این بازی‌ها شدم و خجالت هم کشیدم کارهایی که انجام دادم را توضیح دهم.»

از بهاره رهنما مدتی است فیلم سینمایی «عطر آخر اردیبهشت» به عنوان کارگردان و بازیگر در گروه سینمایی هنر و تجربه روی پرده رفته است.

منبع: خبرآنلاین

503100