آثار نقاشیخط فاطمه عباسی به نمایش گذاشته می‌شود

نمایشگاه نقاشیخط‌های «فاطمه عباسی» از 21 تیر ماه در گالری 2 فرهنگسرای نیاوران دایر می‌شود.
تصویر آثار نقاشیخط فاطمه عباسی به نمایش گذاشته می‌شود

به گزارش سایت خبری پرسون، این نمایشگاه شامل بیش از 30 اثر در ابعاد مختلف، از یک متر و نیم در یک متر ( مرغ بسمل) تا آثاری با ابعاد پنجاه در هفتاد با موضوع ذکر بسم الله الرحمن الرحیم و غزلیات عارفانه حافظ و با استفاده از تکنیک ترکیبی اکلریک و مرکب روی بوم و ورق طلا روی بوم است.

فاطمه عباسی، متولد 1364 در تهران و فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد در فلسفه هنر و حکمت هنر اسلامی و دارای درجه‌ی ممتاز خوشنویسی از انجمن خوشنویسان ایران و برگزیده ویژه دانشجویان سراسر کشور و رتبه‌های برتر در مسابقات دانشجویی است. این هنرمند تاکنون نمایشگاه‌های متعدد انفرادی و گروهی در فرهنگسرای نیاوران، خانه هنرمندان ایران، گالری مشرق در دانشگاه الزهرا، فرهنگسرای بهمن و نیز نمایشگاه‌های متعددی در کشورهای خارجی داشته است.

فاطمه عباسی علاوه بر فعالیت های هنری خود مدیر انتشارات «صبا و بهار» و نویسنده کتابهای «سرپیاز ته تربچه» در حوزه پرورش خلاقیت کودکان و نیز «بهاری پر از ارغوان» است .

نمایشگاه نقاشیخط‌های «فاطمه عباسی» از 21 تا 27 تیر ماه، روزهای عادی از ساعت 10 تا 19 و روزهای تعطیل از ساعت 16 در گالری شماره 2 فرهنگسرای نیاوران میزبان علاقمندان است.

502635