انتقاد یک امام جمعه از میرسلیم؛ چگونه از فرمایشات رهبری نیت‌خوانی می‌کنید؟!

امام‌جمعه آستارا ، عذر بدتر از گناه این است که برای اثبات نظریات خود از رهبری خرج می‌کنند؛ وقتی رهبر معظم انقلاب مواضع و نظرات خود را صریح و شفاف بیان می‌کنند، چگونه از فرمایشات رهبری نیت‌خوانی کرده و مسائلی را که بر خلاف نظر خودشان است، خلاف منویات رهبر معظم انقلاب می‌دانند.
تصویر انتقاد یک امام جمعه از میرسلیم؛ چگونه از فرمایشات رهبری نیت‌خوانی می‌کنید؟!

به گزارش سایت خبری پرسون، حجت‌الاسلام باقری ارومی با انتقاد از مجادله‌ها و بحث‌های بیهوده صورت گرفته بین چند نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی بر سر مقایسه خودرو‌های داخلی و خارجی و هزینه کردن از جایگاه والای ولایت و رهبری جهت اثبات نظراتشان تصریح کرد: اینکه خودرو‌های داخلی بی‌کیفیت و بسیار سطح پایین هستند، مساله‌ای بدیهی و غیرقابل دفاع است.

امام‌جمعه آستارا تصریح کرد: عذر بدتر از گناه این است که برای اثبات نظریات خود از رهبری خرج می‌کنند؛ وقتی رهبر معظم انقلاب مواضع و نظرات خود را صریح و شفاف بیان می‌کنند، چگونه از فرمایشات رهبری نیت‌خوانی کرده و مسائلی را که بر خلاف نظر خودشان است، خلاف منویات رهبر معظم انقلاب می‌دانند.

حجت‌الاسلام محمدجواد باقری ارومی در خطبه‌های نمازجمعه در مصلی آستارا اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران سال‌ها به عنوان عضو ناظر پیمان شانگ‌های بود که در ابتدای دولت سیزدهم بحث عضویت رسمی ایران در این سازمان مطرح شد و اکنون در فاصله کمتر از ۲ سال این امر محقق شده است.

وی افزود: گردش به شرق نه به معنای وابستگی به کشور‌هایی مانند روسیه و چین، بلکه به معنای شکل دادن یک جبهه قوی با استفاده از ظرفیت کشور‌های منطقه و کشور‌های مخالف سیاست‌های سلطه‌جویانه نظام استکبار است که می‌تواند با استفاده از ظرفیت اقتصادی و پیمان‌های دیگر سیطره تک‌قطبی آمریکا بر دنیا را بشکند.

امام‌جمعه آستارا همچنین با اشاره به دستور رهبر معظم انقلاب در دیدار با قوه قضاییه در خصوص الزام به سند رسمی در معاملات غیرمنقول، تحقق این امر و اجرای این قانون را یکی از راه‌های مهم جلوگیری از فساد اقتصادی و ساماندهی بحث مسکن دانست.

وی اضافه کرد: با این کار از انباشت ثروت‌های فراوان که برای فرار از مالیات و خارج ماندن از چرخه لیست قانونی و رسمی حوزه ملک و مسکن جلوگیری خواهد شد.

حجت‌الاسلام باقری ارومی در ادامه با انتقاد از مجادله‌ها و بحث‌های بیهوده صورت گرفته بین چند نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی بر سر مقایسه خودرو‌های داخلی و خارجی و هزینه کردن از جایگاه والای ولایت و رهبری جهت اثبات نظراتشان تصریح کرد: اینکه خودرو‌های داخلی بی‌کیفیت و بسیار سطح پایین هستند، مساله‌ای بدیهی و غیرقابل دفاع است.

وی عنوان کرد: مردم عزیزمان همواره با حمایت از تولیدات داخلی ولو خودرو‌های بی‌ارزش و تحمیلی از صنعت خودروسازی و اقتصاد کشورمان حمایت کردند، اما ایراد به خود آقایان است که با علم به بی‌کیفیت بودن خودرو‌های داخلی چرا قدمی برای ارتقای کیفیت و کنترل قیمت در مقایسه با خودور‌های با کیفیت جهانی بر نمی‌دارند.

امام‌جمعه آستارا تصریح کرد: عذر بدتر از گناه این است که برای اثبات نظریات خود از رهبری خرج می‌کنند؛ وقتی رهبر معظم انقلاب مواضع و نظرات خود را صریح و شفاف بیان می‌کنند، چگونه از فرمایشات رهبری نیت‌خوانی کرده و مسائلی را که بر خلاف نظر خودشان است، خلاف منویات رهبر معظم انقلاب می‌دانند.

وی نیز با تبریک عید سعید غدیرخم و همزمانی آن با عید جمعه آن را مصداق تقارن سعدین دانست و گفت: امروز ۲ عید برای مومنین جمع شده است و برتری عید غدیر بر روز جمعه و همه اعیاد دیگر مثل برتری خورشید بر ستارگان به طور کامل مشهود است.

حجت‌الاسلام باقری ارومی با بیان اینکه اهمیت حادثه غدیر و اهمیت انتصاب امامت بعد از نبوت موجب شده که این روز به عنوان عیدالله الاکبر معرفی شود، افزود: قبولی رکن‌های دین، همه واجب‌ها، تکلیف‌های دینی و معیار ایمان در گرو پذیرش ولایت و امامت است که اگر نباشد فقط پوسته دین و دینداری در جامعه می‌ماند و از روح دین خبری نخواهد بود.

منبع: ایرنا

492334

مطالب مرتبط