پس‌لرزه دعوای دو نماینده/ آقای میرسلیم، باید به حال شما تاسف خورد

عصرایران با اشاره به دعوای بین میرسلیم و پیرهادی، دو نماینده مردم تهران در مجلس نوشت: اگر همکارتان آقای پیرهادی در مجلس، سوء استفاده ای کرده و بناحق منزلی دریافت کرده است، شما به عنوان نماینده مردم، چرا تا کنون این سوء استفاده از حقوق مردم را پیگیری نکرده و چشمان تان را بر آن بسته اید و حالا که دعوایی بین تان افتاد، یادتان آمد که جناب ایشان چنین خبط و خطایی مرتکب شده است؟!
تصویر پس‌لرزه دعوای دو نماینده/ آقای میرسلیم، باید به حال شما تاسف خورد

به گزارش سایت خبری پرسون، بعد از این که محسن پیرهادی، نماینده تهران پیگیر طرح تعطیلی شنبه ها به جای پنجشنبه ها شد، مصطفی میرسلیم توئیت زد: ‌این چه افتخاری است که بعضی افراد پیشنهاد دهنده و مدافع تعطیلی روز ‎شنبه، مانند اسرائیل، شده اند؟

پیرهادی هم از خجالتش در آمد و نوشت: کسی که فرق 206 با لندکروز را نمی فهمد، به طریق اولی علت ساماندهی ایام کاری و تعطیلات را متوجه نمی شود.

اینجا بود که دفتر میرسلیم بیانیه داد و خطاب به پیرهادی نوشت: ای کاش برای عموم روشنگری و شفاف می‌کردید که منزل مسکونی جناب عالی از کدام محل به شما داده شده است؟

پیرهادی هم جواب داد: دوره اینکه برای تخریب، تهمت را با سؤال مطرح کنید گذشته است. سؤال نپرسید؛ هر سندی دارید در رسانه‌ها منتشر کنید.

این که ماجرای این منزل چیست را نه می دانیم و نه موضوع بحث حاضر است و جا دارد نماینده مذکور شفاف سازی کند. فقط خواستیم نکته ای را با آقای میرسلیم در میان بگذاریم:

آقای میرسلیم که به قول دفترتان در بیانیه اخیر " خداترس" هم هستید!

اگر همکارتان آقای پیرهادی در مجلس، سوء استفاده ای کرده و بناحق منزلی دریافت کرده است، شما به عنوان نماینده مردم، چرا تا کنون این سوء استفاده از حقوق مردم را پیگیری نکرده و چشمان تان را بر آن بسته اید و حالا که دعوایی بین تان افتاد، یادتان آمد که جناب ایشان چنین خبط و خطایی مرتکب شده است؟!

از دو حال خارج نیست: یا اتهامی که وارد کرده اید نارواست که پناه بر خدا یا رواست که باید تاسف خورد به حال شما که دیدید و دم برنیاوردید تا وقتی پای شخص خودتان به میان کشیده شد!

زیاده عرضی نیست!

عصر ایران

490504