تیم ملی والیبال ایران بدون سرمربی در هفته سوم لیگ ملتها

عدم صدور ویزا برای بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال ایران در نهایت منجر به بازگشت او به تهران شد.
تصویر تیم ملی والیبال ایران بدون سرمربی در هفته سوم لیگ ملتها

به گزارش سایت خبری پرسون، هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال در آناهایم آمریکا در حالی برگزار می‌شود که آمریکایی‌ها به چند بازیکن ستاره ایران از جمله امین اسماعیل‌نژاد، محمد طاهر وادی و آرمان صالحی ویزا ندادند و در خصوص سه نفر از اعزای کادر فنی از جمله سرمربی، مشاور فنی و آنالیزور تیم ملی والیبال کشورمان اعلام کردند که هنوز پروسه صدور ویزای آن‌ها کامل نشده است.

بهروز عطایی، مصطفی کارخانه و حسین خوریانی در فرانکفورت و سپس در آنکارا منتظر صدور ویزا بودند تا بلافاصله به جمع ملی‌پوشان در آناهایم بپیوندند.

محسن برادری، مسئول تشریفات فدراسیون والیبال ایران امروز (چهارشنبه ۱۴ تیر) به سفارت آمریکا در آنکارا مراجعه کرد و مسئولان سفارت پس از بررسی وضعیت ویزاها اعلام کردند که هنوز پاسخ ویزای این سه نفر نیامده است. بدین ترتیب با توجه به زمان کم به پایان این رقابت‌ها و اختلاف ساعتی موجود و مدت زمان زیاد پروازی حضور این سه نفر در آناهایم در کنار تیم ملی والیبال کشورمان منتفی شد. عطایی، کارخانه و خوریانی بامداد پنجشنبه به وقت ترکیه به تهران باز خواهند گشت.

بر این اساس تیم ملی والیبال ایران در سه بازی دیگر خود مقابل بلغارستان، آرژانتین و کوبا در هفته سوم لیگ ملت‌ها بدون حضور سرمربی، مشاور فنی و آنالیزور به مصاف رقبای خود خواهد رفت. مشکلی که در بازی گذشته مقابل فرانسه تیم ملی والیبال ایران را آزار داد و در سه بازی دیگر نیز این مشکل همراه تیم خواهد بود.

منبع: شفقنا

492234