پایان خاطرات گذشته

روزگاری عشق به پیراهن باشگاه حرف اول وآخر بازیکنان فوتبال را می زد.
تصویر پایان خاطرات گذشته

به گزارش سایت خبری پرسون، اکبر عزیزی در یادداشتی نوشت: بسیاری از بزرگان دیروز فوتبال کشورمان بر سر این حرف تا پایان دوران قهرمانی ایستادند و بر آن پا می فشردند.

چهره های پر شماری دیده شدندکه فقط با یک پیراهن به میدان آمدند. در آن روزگار فقط عشق وجود داشت، اما اکنون عشق رنگ باخته است.

در کش وقوس انتقال بیرانوند از پرسپولیس به استقلال نکته جالبی از سوی یکی از طرفین دعوا مطرح شد که جالب بنظر آمد. گفته شد ،عشق به تیم و عشق به پیراهن و عشق به هوادارا به دهه ۶۰ مربوط می شود.

بیراهه گفته نشد. پای پول در میان است. بوی پول به مشام می رسد. عشق دیگر مفهومی ندارد. اینکه با احساسات هوادار بازی می شود مهم نیست. اینکه هوادار با چه شکلی از ورزشکار مورد علاقه اش حمایت کرده است مهم نیست،مهم پول است. این پول است که شهر فوتبال را به هم ریخته. این پول است که بزرگ وکوچک و بازیکنان هم تیمی و مدیران دو باشگاه را مقابل هم قرار داده است تا فوتبال که می تواند به زیباترین ورزش تبدیل شود، اکنون دل آزار و ناخوشایند جلوه کند.

نتیجه: آن روزهای خوب،آن زیبایی ها و آن عرق و تعصب تمام شد. علاقه به فوتبال و عشق و تعصب به پیراهن و علاقه مندی به هوادار تمام شد. طبیعی است که در این نوع فوتبال هر روز باید شاهد یک اتفاق بزرگ باشیم. همین حاکمیت پول است که ورزشکار نونهال را وادار می کند برای ورود به آکادمی فوتبال که متاسفانه به هایپر تبدیل شده  است مبلغی بین۱۰ تا۲۰ میلیون بپردازد!

منبع: اطلاعات

492093