نمایش «خاتون» در فرهنگسرای نیاوران

نمایش آیینی و سنتی ویژه بانوان «خاتون»در سالن خلیج فارس اجرا می‌شود.
تصویر نمایش «خاتون» در فرهنگسرای نیاوران

به گزارش سایت خبری پرسون، این نمایش به طراحی و کارگردانی «شهره خاتون» و به همت مؤسسه فرهنگی و هنری آوای هنری ارسباران، روزهای پنجشنبه پانزدهم و جمعه شانزدهم تیرماه 1402 از ساعت 16 در این مجموعه برگزار می‌شود.

«محمد مرادی‌فر» به عنوان مجری طرح و مدیر تولید گروه و بازیگرانی چون نگین(فاطمه) مدنی، شکوفه و شادی بدریان، زهرا حسین‌زاده، بیتا غنی‌زاده‌تبریزی، مریم صبوری و ... از دیگر عوامل هنری این گروه هستند.

شهره (اکرم) خاتون، طراح هنرحرکت ملی ایرانی(مینیاتور)، حرکات فولک تهرانی و مازندرانی است که سابقه‌ی اجرای گروهی در شهرهای مختلف ایران و همچنین فستیوال‌ کشورهای همسایه را در کارنامه‌ی هنری خود و گروه خاتون دارد. علاوه بر آن در برگزاری ورک شاپ‌های مینیاتور نیز فعالیت داشته است.

بانوان خاتون در این اجرا برای شناخت بیشتر ایران سفر خود را شهر به شهر و دیار به دیار آغاز می‌کنند تا نقشه و پرچم ایران را به همه اقوام نشان ‌دهند. پرچم ایران رفته رفته در سیر داستان پر ابهت می‌شود و در طول سفربا رنگهای شاد و متنوع ایران اسلامی، آیین‌ها و سنت‌ها آشنا می‌شوند.

نمایش آیینی، سنتی توسط بانوان «خاتون» روزهای 15 و 16 تیرماه در فرهنگسرای نیاوران اجرا می‌شود و بلیت آن در سایت تیوال به نشانی www.tiwall.com ویا از طریق شماره 09127305764قابل تهیه است.

491976