ماجرای بازپرس امشب لو می رود!

مجموعه «بازپرس» به کارگردانی احمد معظمی از امشب شنبه، 10 تیر ماه 1402 با بازی مهدی فخیم زاده و محمدرضا شریفی نیا روی آنتن شبکه یک می رود.

تصویر ماجرای بازپرس امشب لو می رود!

به گزارش سایت خبری پرسون، آثار تولیدی در ژانر پلیسی معمایی معمولا در دنیا با مخاطبان بسیاری همراه هستند و این ژانر با توجه به فرم و ساختار اصولا جز گونه های پر کشش محسوب می شوند.

احمد معظمی که کارگردانی را با آثاری متنوع در شبکه پنج با عنوان (شاید برای شما هم اتفاق بیافتد) تجربه کرده است در درآوردن فضای نمایشی برای گونه های مختلف در این سال ها موفق نشان داده است. ساخت سریال های اطلاعاتی از مجموعه تجارب او در سال های اخیر بوده است که نشان می دهد چارچوب سریال سازی در فضاهای معمایی را خوب می شناسد و جالب اینکه او در ساخت سریال جدیدش به سراغ بازیگرانی رفته است که مدت ها در تلویزیون نبوده اند و طبیعتا همه چیز مهیاست تا او در روزهایی که توجه مخاطبان بیشتر معطوف به شبکه نمایش خانگی است با این مجموعه دوباره حجم وسیعی از مخاطب را به تلویزیون بکشاند.

از آثار کارنامه هنری احمد معظمی می‌توان باغ بی‌روزنه، سارقان روح، سایبر، دیوار شیشه‌ای، جاده چالوس، شاید برای شما هم اتفاق بیفتد، مسافران شهر، سرجوخه، خانه امن، ملکاوان و فیلم سینمایی حریم شخصی را نام برد.

سریال پلیسی ، معمایی "بازپرس" به کارگردانی احمد معظمی با موضوعی حساس در سکوت خبری و شرح پرونده های واقعی در ژانر پلیسی امنیتی ساخته شده است.

بازیگران اصلی سریال

سیدجواد هاشمی، سوگول طهماسبی، ایوب آقاخانی، شهروز دل‌افکار، کاظم هژیرآزاد، پورانداخت مهیمن، رسول نجفیان، مجید پتکی، یاسمن معاوی، هادی دیباجی، سید مهرداد رضایی، محسن بهرامی، شهین تسلیمی، حمیدرضا هدایتی، آذین احرامی، ستاره سادات قطبی، سیامک راشدی، رضا مولایی و مرتضی تهرانی دیگر بازیگرانی هستند که در سریال بازپرس ایفای نقش می‌کنند.

خلاصه داستان سریال بازپرس

این سریال درباره بازپرسی به نام «صدرا» است. صدرا در جریان یک سوءاستفاده اقتصادی بزرگ قرار گرفته و با دنبال کردن سرنخ های این پرونده به یک آقازاده و یک تهیه کننده رانت خوار می‌رسد و ماجراهای دیگری به دنبال این جریان اتفاق می‌افتد.

ساعت پخش سریال بازپرس از شبکه یک

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه یک سیما، زمان پخش سریال بازپرس هر شب ساعت 22:15 است و ساعات 8:30 و 15 روز بعد زمان تکرار سریال بازپرس از شبکه یک سیما است.

منبع: برنا

491453