وزیر کشور:

تصمیم کاهش ساعات اداری نتایج مثبتی داشت/ شاهد کاهش مصرف برق هستیم

وزیر کشور با بیان اینکه تصمیم کاهش ساعات اداری توسط وزارت نیرو به منظور کاهش مصرف برق اتخاذ شده است، گفت: این تصمیم ‌نتایج مثبتی داشت به طوری که شاهد کاهش مصرف برق هستیم.
تصویر تصمیم کاهش ساعات اداری نتایج مثبتی داشت/ شاهد کاهش مصرف برق هستیم

به گزارش سایت خبری پرسون، احمد وحیدی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران خراسان شمالی اظهار داشت: تصمیم کاهش ساعات اداری توسط وزارت نیرو به منظور کاهش مصرف برق اتخاذ شده است.

وی با بیان اینکه این تصمیم به صورت کارشناسی انجام گرفته است، افزود:‌ باتوجه به اعلام نتایج آن تا کنون شاهد کاهش مصرف برق و روند مطلوب آن هستیم.

وزیر کشور در ادامه با اشاره به پروژه‌های زخمی و نیمه تمام استان تصریح کرد: تمامی پژوه های نیمه تمام استان به صورت کارشناسی بررسی و تصمیمات لازم گرفته می‌شود.

موضوع بارش سیل و جاری شدن آب در معابر شهری از دیگر موضاعاتی بود که وزیر کشور به آن اشاره داشت گفت: در این خصوص هم کمبود ها و نقاط تهدید و فرصت را بررسی. میکنیم تا بتوانیم حداکثر استفاده و حداقل خسارت را از بارش ها داشته باشیم.

حضور در منزل شهید محمدمهدی احمدی؛ شرکت در جلسه شورای ادارای استان و بازدید از پروژه های پساب پتروشیمی از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه وزیر کشور به خراسان شمالی است.

489700