زائران اربعین از هم اکنون برای دریافت گذرنامه اقدام کنند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: سرعت در صدور گذرنامه مورد نیاز زائران پیاده روی اربعین موضوع مهمی است که از هم اکنون باید برای دریافت آن اقدام شود.
تصویر زائران اربعین  از هم اکنون برای دریافت گذرنامه اقدام کنند

به گزارش سایت خبری پرسون،احسان کامرانی در دومین نشست ستاد اربعین استان افزود: زائران پیاده روی اربعین برای جلوگیری از هرگونه بروز مشکلات در صدور گذرنامه از هم اکنون با مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ نسبت به ثبت درخواست صدور گذرنامه اقدام و از موکول کردن آن به روزهای منتهی به این رویداد عظیم معنوی خودداری کنند.

وی با اشاره به اهمیت تأمین امکانات و زیرساخت‌های لازم برای حضور بدون دغدغه زائران پیاده روی اربعین عنوان کرد: باتوجه به تجربه وجود کاستی‌ها در اعزام سال‌های گذشته ضروری است تمامی کمیته‌های تخصصی زیرمجموعه ستاد با برنامه ریزی مناسب مأموریت‌های محوله در زمینه تأمین امکانات و زیرساخت‌های مورد نیاز جهت رفاه حال زائران پیاده روی اربعین اقدام کنند.

وی تصریح کرد: تأمین اتوبوس مورد نیاز جهت اعزام زائران استان به پیاده روی اربعین از دیگر مأموریت ضروری است که بایستی ستاد با بکارگیری همه ظرفیت‌ها در این زمینه اقدام کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با تاکید بر اعزام به موقع موکب داران به کشور عراق اظهار کرد: موکب داران نقش بسزایی در رفاه حال زائران و ارائه خدمات مناسب به آن‌ها دارد و ضروری است زمینه اعزام به موقع آن‌ها به کشور عراق پیش از آغاز پیاده روی فراهم شود.

منبع: ایرنا

489453

مطالب مرتبط