عضو شورای شهر تهران عنوان کرد:

نصب دوربین بر روی لباس نیروهای اجرایی شهربان وحریم بان

یک عضو شورای شهر تهران بر لزوم آموزش پرسنل شهربان و حریم با شهرداری تهران با هدف جلوگیری از تخلفات تأکید کرد.
تصویر نصب دوربین بر روی لباس نیروهای اجرایی شهربان وحریم بان

به گزارش سایت خبری پرسون، سوده نجفی در حاشیه بازدید از شرکت شهربان و حریم بان شهرداری تهران که به همراه اعضای کمیسیون خدمات شهری شورا و معاون خدمات شهری شهرداری تهران انجام شد در جمع خبرنگاران گفت: کار هوشمندسازی برای اقدامات پرسنل شهربان، حریم بان و معبربان انجام خواهد شد.

وی افزود: بودجه لازم برای هوشمندسازی شرکت شهربان و حریم بان در برنامه پیش بینی شده و سازمان فاوا باید تا پایان سال این کار را انجام دهد. این هوشمندسازی شامل نصب دوربین های لباس برای پرسنل اجرایی شرکت شهربان و حریم بان خواهد بود.

وی ادامه داد: بی تردید باید موضوع آموزش و فرهنگ سازی برای پرسنل اجرایی این شرکت با هدف جلوگیری از بروز تخلفات به صورت جدی دنبال شود. از سوی دیگر این پرسنل در معرض آسیب های جسمی و روحی و روانی هستند که باید با کمک اداره کل سلامت شهرداری تهران به صورت دوره ای برای آنها مشاوره های روانشناسی تدارک دیده شود و این خدمات می تواند برای پرسنل و خانواده آنها ارائه شود.

وی تاکید کرد: تلاش خواهیم کرد با همکاری شرکت شهرسالم شهرداری تهران نیز برای درمان ها و چکاب های دوره ای پرسنل شرکت شهربان و حریم بان یک بیمارستان در نظر گرفته شود، به ویژه برای درمان پرسنلی که در مأموریت ها دچار آسیب می شوند.

ایسنا

489147