اختصاص ۱۲ جایزه در نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم حوا به برگزیدگان

۱۲ جایزه در نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم حوا به برگزیدگان اختصاص یافت.
تصویر اختصاص ۱۲ جایزه در نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم حوا به برگزیدگان

به گزارش سایت خبری پرسون، این رویداد سینمایی که با محوریت موضوع زنان و‌خانواده و به دبیری مهدیه سادات محور برگزار خواهد شد، در دو بخش ملی و بین‌الملل میزبان آثاری در قالب‌های فیلم بلند سینمایی، فیلم کوتاه داستانی و فیلم مستند است.

نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم حوا در بخش ملی هشت جایزه اصلی خود را به شرح زیر به برگزیدگان خود اهدا خواهد کرد:

منتخبان این بخش علاوه بر دریافت لوح‌های افتخار، تندیس‌های جشنواره، مبالغ ۵۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال برای بهترین فیلم جشنواره، ۴۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال برای بهترین فیلم بلند سینمایی، ۴۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال برای بهترین کارگردانی فیلم بلند سینمایی، ۳۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال برای بهترین فیلمنامه فیلم بلند سینمایی، ۳۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال برای بهترین فیلم مستند را دریافت خواهند کرد.

همچنین لوح افتخار، تندیس جشنواره و مبلغ ۲۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال به بهترین پژوهش در فیلم مستند، لوح افتخار، تندیس جشنواره و مبلغ ۳۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال به بهترین فیلم کوتاه داستانی نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم حوا اهدا خواهد شد.لوح افتخار، تندیس جشنواره و مبلغ ۲۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال برای بهترین فیلمنامه فیلم کوتاه داستانی نیز دیگر جایزه بخش ملی این رویداد بین‌المللی سینمای ایران با محوریت زنان و خانواده است.

بخش بین‌الملل جشنواره بین‌المللی فیلم حوا در اولین دوره خود نیز تعداد چهار جایزه را به برگزیدگان این بخش بر اساس آرای هیات انتخاب و داوری اهدا خواهد کرد.

این جوایز شامل لوح‌های افتخار، تندیس‌های جشنواره و مبالغ ۱۰۰۰ برای بهترین فیلم بخش بین‌الملل جشنواره، ۸۰۰ دلار برای بهترین فیلم بلند سینمایی، ۶۰۰ دلار برای بهترین فیلم مستند و ۶۰۰ دلار برای بهترین فیلم کوتاه داستانی می‌شود.

گفتنی است فراخوان و جزییات مربوط به نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم حوا در سایت این جشنواره به نشانی www.evefilmfestival.ir قرار دارد. این رویداد به همت بنیاد بین‌المللی گوهرشا‌ و با همکاری نهادها و سازمان‌های فرهنگی و‌ هنری مختلف برگزار می‌شود.

منبع: برنا

489039