تست هوش؛ چه حیوانی می تواند غازها را نجات بدهد؟

تصویر را تجزیه و تحلیل کنید و حیوانی را بیابید که می تواند آغازها را نجات بدهد و مسیر این صحنه را تغییر دهد!

تصویر تست هوش؛ چه حیوانی می تواند غازها را نجات بدهد؟

به گزارش سایت خبری پرسون، شما یکی از آن افراد هستید؟ آیا اهمیت آموزش مغز خود را برای سالم ماندن یاد گرفته اید و آیا دائماً در اینترنت به دنبال راه هایی هستید تا مهارت های بصری خود را به چالش بکشید و به شما اجازه دهید در تلاش خود برای تبدیل شدن به یک "استاد بصری" قدمی فراتر بردارید؟ بنابراین مطمئناً امتحان های زیر را دوست خواهید داشت.

تست هوش تصویری:

در تصویر حیوانی وجود دارد که می تواند غازها را از دست روباه نجات دهد. آیا می توانید آن را پیدا کنید؟

تصویر را تجزیه و تحلیل کنید و حیوانی را بیابید که می تواند آغازها را نجات بدهد و مسیر این صحنه را تغییر دهد!

چه کسی چالش بصری را دوست ندارد؟ این تست‌ها که ما را دعوت می‌کنند از حباب خود بیرون بیاییم و به دنیای اطراف خود به گونه‌ای متفاوت نگاه کنیم، برخی از سرگرمی‌های مورد علاقه برای کسانی است که می‌خواهند از تلفن‌های همراه دور شوند و زمان‌هایی را که نبودیم به یاد بیاورند.

در تصویر بالا موقعیت خطرناکی غازها را می ترساند، روباهی از جایی بیرون آمده تا به آنها حمله کند و حتی یکی از آنها را بکشد. با این حال، همه چیز از دست رفته نیست، زیرا یک ناجی پنهان وجود دارد که سرنوشت آن ها را برمی گرداند!

در جایی از تصویر، حیوان دیگری پنهان شده است و منتظر لحظه مناسب برای ضربه زدن است. ماموریت شما این است که در عرض 10 ثانیه این مراقب را پیدا کنید! زمان این چالش را کمی سخت می کند و برای برنده شدن در آن باید ثابت کنید که در هنر مشاهده، تیزبین هستید!

زمانی که احساس آمادگی کردید چالش را شروع کنید و با خیال راحت دوستان خود را برای شرکت در مسابقه دعوت کنید. اگر آنها به صورت جفت کار کنند، زمان وضوح به نصف کاهش می یابد، فقط 5 ثانیه، اما اگر آنها تصمیم به رقابت با یکدیگر داشته باشند، هر کدام 10 ثانیه زمان خواهند داشت و سریعترین آنها برنده چالش خواهند بود. می توانید شروع کنید!

بنابراین، آیا شما هیچ نشانه ای از حیوان پیدا کرده اید؟ زمان شما در حال اتمام است!

.

وقتی کارتان تمام شد، به پایین بروید تا پاسخ مسابقه را بررسی کنید!

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ :

پاسخ معمای حیوانی که می تواند غازها را نجات بدهد.

ما به پایان چالش رسیده ایم، اکنون زمان کشف حقیقت است. حیوان پنهان چه خواهد بود؟ اگر چیزی مانند خرس، گربه یا جگوار را حدس زدید، بدانید که در اشتباهید! برای رسیدن به پاسخ درست، باید تمام عناصر موجود در صحنه را ارزیابی کرده و حیوان پنهان شده را پیدا کنید.

این چالش سرعت و ادراک ویروسی شد و بسیاری از افراد شکست خوردند، اما امیدواریم شما یکی از کسانی باشید که آن را با استادی خود کامل می کنید.

بدون هیچ مقدمه ای، نتیجه آزمایش مورد انتظار را در زیر می گذاریم.

همانطور که می بینید، حیوان پنهانی که می تواند روباه را بترساند یک سگ است. علاوه بر پیدا کردن او در تصویر، می‌توانید با توجه به خانه کوچک او که درست پشت روباه است، معما را حل کنید.

وقتی پاسخ چالش را دریافت کردیم، ممکن است به نظر برسد که بسیار آسان بود، با این حال این یک چالش دشوار بود، به خصوص برای کسانی که معمولا مغز خود را با مواجهه با چالش های بصری تمرین نمی دهند. واقعاً یک ناظر بسیار خوب نیاز دارد تا بدون کمک به پاسخ صحیح برسد.

اگر شما یکی از افرادی بودید که چالش را در بازه زمانی مشخص و بدون کمک انجام می‌دادید، ممکن است به دنبال شغلی در کارآگاهی باشید. درک بسیار خوب او مطمئناً به او کمک می کند تا هر رازی را کشف کند.

از سوی دیگر، اگر نتوانسته اید حیوان پنهان شده را پیدا کنید، حتی اگر زمان بیشتری را برای تجزیه و تحلیل تصویر صرف کنید، ممکن است مغزتان به شما هشدار دهد که به توجه بیشتری نیاز دارد.

منبع: بیتوته

488701