معرفی دبیر چهل‌ودومین جشنواره تئاتر فجر به‌زودی

کاظم نظری مدیرکل هنرهای نمایشی گفت: دبیر چهل‌ودومین جشنواره تئاتر فجر به‌زودی معرفی می شود.
تصویر معرفی دبیر چهل‌ودومین جشنواره تئاتر فجر به‌زودی

به گزارش سایت خبری پرسون، جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر یکی از مهم‌ترین جشنواره‌های تئاتر در ایران است که هر ساله در ایام دهه فجر در بهمن ماه برگزار می‌شود.

سال گذشته چهل‌ویکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به دبیری کوروش زارعی بازیگر سینما تلویزیون و کارگردان تئاتر یکی از پر چالش‌ترین جشنواره‌ها در سال‌های گذشته بود که با دبیری او به خوبی سپری شد.

چندی پیش کوروش زارعی در پاسخ به وضعیت تسویه هدایای نقدی هنرمندان جشنواره تئاتر فجر پاسخ داده بود که با همکاری‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار است پرداخت این مطالبات به‌زودی انجام شود.

برای پیگیری مسئله پرداخت این مطالبات و موارد مربوط به چهل و دومین دوره جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به گفت‌وگو با کاظم نظری مدیرکل‌ هنرهای نمایشی پرداختیم.

کاظم نظری مدیرکل‌ هنرهای نمایشی در پاسخ به پرداخت هدایای نقدی هنرمندان چهل و یکمین جشنواره تئاتر فجر گفت: هدایای هنرمندان تئاتری ما پرداخت شده است و همه عزیزان هدایای خود را دریافت کرده‌اند. ما با شرایط سخت اقتصادی و مشکلات مواجه بودیم اما خداراشکر در نهایت تسویه‌حساب‌ها انجام شد.

مدیرکل‌ هنرهای نمایشی در مورد انتخاب دبیر چهل و دومین جشنواره تئاتر فجر گفت: برای دبیری چهل و دومین دوره از جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر افرادی را در نظر گرفته‌ایم و در حال رایزنی‌هایی هستیم. به دو نفر از عزیزان پیشنهاد دبیری جشنواره چهل‌ودوم فجر داده شده است که امیدواریم با رایزنی‌ها و گفت‌وگوها بپذیرند. در صورت قبولی دبیری جشنواره فجر، ان‌شاءالله هفته آینده دبیر و احکام دوره جدید را اعلام خواهیم کرد؛ زیرا هنوز این تصمیم به قطعیت نرسیده است.

منبع: ایرنا

488615