سخنگوی دولت اعلام کرد

فروکش کردن تب بازار با واردات خودرو

سخنگوی دولت با بیان اینکه رکورد تولید سالانه یک میلیون ۷۰۰ هزار خودرو شکسته شده است گفت: در صورت واردات خودرو، قطعا تب بازار فروکش می‌کند.
تصویر فروکش کردن تب بازار با واردات خودرو

به گزارش سایت خبری پرسون، طبق اعلام پایگاه اطلاع رسانی دولت، علی بهادری در مراسم ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی در مسجد رضویه ورامین گفت: دولت سیزدهم تنها برای بهره گیری از تبادلات اقتصادی، نگاه به خارج از کشور دارد که نمونه بارز آن را می‌توان در فعال کردن۳ هزارکارخانه و کارگاه تولیدی در کمتر از دو سال مشاهده کرد که به دلیل بخاطر عدم حمایت، تعطیل شده بودند.

وی ادامه داد: با اقدامات دولت، مسیر کشور به ریل اعتماد به مردم برگشته و علائم آن به تدریج بروز و ظهور کرده است، در صنعت خودرو رکورد تولید سالانه یک میلیون ۷۰۰ هزار حاصل شده و در صورت واردات خودرو، قطعا تب بازار خودرو فروکش می‌کند.

جهرمی با بیان اینکه دولت برای گشایش اقتصادی، شبانه روز فعالیت می‌کند گفت: نتیجه سخن گفتن به زبان دنیا در این دولت، به کاهش بدهی‌های خارجی و مثبت شدن تراز اقتصادی منجر شده است.

وی ضمن اشاره به این نکته که ما معطل چندین کشور غربی برای اقتصاد کشور نشدیم ادامه داد: نگاه و مسیر درست کشور برای کاهش نقاط ضعف و افزایش نقاط قوت برای دشمنان خوشایند نیست و حضور میلیونی مردم در صحنه با توجه به تحریم‌های فلج کننده دشمن برای آن‌ها قابل هضم نیست و آن‌ها در مجامع مختلف به شکست خود در تحریم‌ها معترف هستند.

منبع: میزان

488299

مطالب مرتبط