انتخاب بیمه معلم به عنوان یکی از ۲۰ شرکت برتر و کارآفرین نمایشگاه کار

در اختتامیه نمایشگاه کار که با شعار "دانشگاه تهران به گستردگی یک اکوسیستم" برگزار شد، شرکت بیمه معلم بر اساس امتیاز دانشجویان و شاخص‌های ارزیابی مرکز توسعه مهارت و اشتغال دانشگاه تهران، به عنوان یکی از ۲۰ شرکت برتر و کارآفرین این نمایشگاه انتخاب و موفق به دریافت تندیس شد.
تصویر انتخاب بیمه معلم به عنوان یکی از ۲۰ شرکت برتر و کارآفرین نمایشگاه کار

به گزارش سایت خبری پرسون، نمایشگاه کار دانشگاه تهران با هدف ایجاد ۱۲۰۰ فرصت شغلی دانشجویی در سه روز برگزار شد و شرکت بیمه معلم نیز با برپایی غرفه، نقش پررنگی در این رویداد ایفا کرد و از این فرصت برای ارتباط با کارجویان و کارفرمایان ۱۲۰ شرکت دانش‌بنیان، فناور، نهادها و ارگانهای دولتی بهره برد.

بر اساس این گزارش، بیمه معلم علاوه بر حضور فعال خود، تمامی غرفه‌های این نمایشگاه را تحت پوشش بیمه آتش‌سوزی و مسئولیت قرار داد.

گفتنی است از نمایشگاه کار، بیش از ۱۰ هزار نفر دانشجو بازدید کردند و حدود ۳۰۰۰ رزومه از آنان دریافت و بالغ بر ۱۲۰۰ فرصت شغلی نیز در سامانه کاریابی دانشگاه تهران ثبت شد.

شایان ذکر است مراسم اختتامیه این نمایشگاه که با حضور معاون امور مجلس رئیس جمهوری، مسئولان و اعضای هیأت علمی دانشگاه تهران در تالار علامه امینی این دانشگاه برگزار شد، شرکت بیمه معلم به عنوان یکی از ۲۰ شرکت برتر انتخاب و تندیس کارفرمای منتخب را دریافت کرد.

منبع:تابناک

487507