۹۰ درصد مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از وام قرض‌الحسنه برخوردار شدند

«عیسی امامی» گفت: تاکنون بیش از ۱۲ و نیم میلیون نفر مشتریان بانک از خدمات وام قرض‌الحسنه بهره‌مند شده‌اند.
تصویر ۹۰ درصد مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از وام قرض‌الحسنه برخوردار شدند

به گزارش سایت خبری پرسون، «عیسی امامی» رئیس هیأت مدیره بانک در دیدار با آیت الله «یوسف طباطبایی‌نژاد» نماینده ولی ‌فقیه در استان اصفهان اظهارکرد: این بانک تاکنون ۱۴ میلیون مشتری را جذب‌ کرده و ارتباط خود را با خانواده‌های ایرانی گسترش داده‌ است.

وی ادامه‌ داد: تاکنون بیش از ۱۲ و نیم میلیون نفر از مشتریان بانک از خدمات وام قرض‌الحسنه بهره‌مند شده‌اند.

«امامی» با بیان اینکه سرمایه بانک در زمان تأسیس ۱۵۰۰ میلیارد تومان بوده‌است، بیان‌کرد: هم‌اکنون سرمایه بانک به ۵۰۰۰ میلیارد تومان رسیده‌ و رشد ۳ برابری را تجربه کرده ‌است.

وی ادامه داد: این سرمایه بعد از برگزاری مجمع صف و ستاد سال جاری به رقم ۱۰هزار میلیارد تومان خواهد رسید که در شبکه بانکی بی‌نظیر است.

امامی دلیل بی‌نظیر بودن این افزایش سرمایه را نقدی بودن آن دانست و گفت: این بانک برخلاف شبکه بانکی تاکنون افزایش سرمایه با تجدید ارزیابی نداشته ‌است.

رئیس هیأت مدیره بانک، ادامه‌ داد: نکول بانک درحال حاضر کمتر از نیم درصد است و این امر به‌دلیل رعایت بهداشت اعتباری و اعتقاد مردم به فریضه مقدس قرض‌الحسنه محقق شده ‌است.

وی با اشاره به ایفای مسئولیت اجتماعی کارکنان، ادامه‌ داد: در سال‌هایی که کشور درگیر بیماری‌کرونا بود، این بانک با خرید تجهیزات پزشکی در توانمندسازی شبکه درمان نقش به‌سزایی ایفا کرد.

امام جمعه اصفهان: قرض‌الحسنه کلید رفاه مردم است

آیت‌الله «یوسف طباطبایی‌نژاد» نماینده ولی ‌فقیه استان اصفهان، گفت: قرض‌الحسنه متضمن ایجادکار و اشتغال است، منجربه کاهش فقر و درنهایت پیشرفت کشور خواهدشد.

وی تصریح‌کرد: قرض‌الحسنه مسیر خداپسندانه‌ای است، به راهتان ادامه دهید چراکه هدف شما کمک به مردم نیازمند است.

«طباطبایی‌نژاد» اذعان‌داشت: قرض‌الحسنه کلید رفاه مردم است و فعالیت این بانک می‌تواند سرلوحه بانک‌های دیگر باشد.

487412