بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه وام قرض‌الحسنه پرداخت می‌کند

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ۱۵۰ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی به اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه معرفی‌شده از سوی اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه پرداخت می‌کند.
تصویر بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه وام قرض‌الحسنه پرداخت می‌کند

به گزارش سایت خبری پرسون، «محسن الفتی» معاون اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، اظهار داشت: سابقه درخشان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در خدمت‌رسانی به افراد جامعه و حسن‌خلق کارکنان در برخورد با مراجعان ستودنی است.

وی در دیدار با مدیر شعب بانک در استان کرمانشاه، افزود: در طرح اشتغال‌زایی تبصره ۱۶، کمک به هنرمندان و رسانه‌ها در برنامه‌ کاری اداره ‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گنجانده شده که نتیجه آن کمک به هنر و فرهنگ جامعه و غنی‌سازی فرهنگ جامعه و مردم خواهد بود. امید است با همکاری بانک قرض‌الحسنه مهر ایران دستیابی به این اهداف سریع‌تر شود.

در ادامه «محمد سیروان گرامی‌پرور» مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان کرمانشاه، گفت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ۱۵۰ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی به اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه معرفی‌شده از سوی اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان پرداخت می‌کند.

وی با اشاره به فراهم شدن شرایط ویژه برای این افراد گفت: فعالان حوزه‌های مذکور در سریع‌ترین زمان و با کمترین فرآیند ممکن وام خود را دریافت خواهند کرد.

505010

مطالب مرتبط