سید مجتبی محفوظی:

مجلس یازدهم از رهبر انقلاب کارنامه قبولی دریافت کرد

محفوظی بیان کرد: امروز نمایندگان و مجلس یازدهم کارنامه قبولی از رهبر و پدر حکیم ایران گرفت و نقشه راه سال چهارم مجلس برای ما روشن‌تر شد.
تصویر مجلس یازدهم از رهبر انقلاب کارنامه قبولی دریافت کرد

به گزارش سایت خبری پرسون، سید مجتبی محفوظی، نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با افکارنیوز درمورد دیدار رهبری با نمایندگان مجلس بیان کرد: امروز نمایمدگان مجلس یازدهم در آغاز سال چهارم با رهبر عزیز و حکیم انقلاب دیدار بسیار خوب و صمیمانه‌ای داشتند. من احساس کردم امروز خستگی سه ساله‌ مجلس از تنم خارج شد.

وی افزود: سخنان رهبر انقلاب بسیار راهگشا و ریزبینانه بود. ایشان به همه چیز دقت دارند و تمام نکات را بیان می‌کنند، اطلاع کافی از مسائل دارمد و همین امر باعث شده در کلیه امور احاطه داشته باشند.

محفوظی گفت: ما نعمت بزرگی داریم که وجود رهبر فرزانه انقلاب شخصیتی بی‌نظری و انسانی وارسته و خطیر هستند که با رهبری بسیار حکیمانه و پدرانه توانسته‌اند کشتی انقلاب و محور مقاومت در منطقه را به سمت قدرتمند و تنومند شدن رهبری کنند.

این نماینده مجلس اظهارداشت: امروز شرایط جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت بسیار خوب و با افقی روشن است و علت اصلی آن رهبری درست و متخصصانه و حکیمانه‌ای است که رهبر انقلاب داشته اند و توانسته‌اند مسیر امام‌(ره) را قوی‌ و پر قدرت ادامه دهد.

او ادامه داد: ایشان علاوه بر اینکه امروز به صورت پدرانه ما را مورد خطاب قرار دادند نصایحی نیز ارائه کردند تا برای امسال که سال چهارم مجلس است چطور عملکرد بهتری داشته باشیم و سخنان ایشان را باید آویزه گوشمان کنیم تا مسیر برایمان روشن‌تر از پیش باشد.

محفوظی در انتها خاطرنشان کرد: امروز نمایندگان و مجلس یازدهم کارنامه قبولی از رهبر و پدر حکیم ایران گرفت و بابت این مسئله شاکر و قدردان هستیم.

افکارنیوز

487306