انتخاب رئیس و قائم مقام ستاد انتخابات جبهه پیشرفت رفاه و عدالت مجلس دوازدهم

حسن بیادی و محمدجواد محمدی نوری به عنوان رئیس و  قائم مقام ستاد انتخابات جبهه پیشرفت رفاه و عدالت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تعیین شدند.
تصویر انتخاب رئیس و قائم مقام ستاد انتخابات جبهه پیشرفت رفاه و عدالت مجلس دوازدهم

به گزارش سایت خبری پرسون، با اعلام خبر تشکیل ستاد انتخابات جبهه پیشرفت رفاه و عدالت از سوی دکتر شهاب الدین صدر و همزمان با سالروز فتح خرمشهر اولین نشست اعضای ستاد انتخابات جبهه با بررسی نحوه حضور جبهه در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخاب هئیت رئیسه ستاد برگزار شد.پس از تشریح برنامه و سیاستهای نحوه حضور جبهه و آرایش سیاسی این ائتلاف در تعیین فهرست های انتخاباتی و نحوه شناسایی نامزدهای موردنظر، ضمن تعیین شاخص ها و معیارهای انتخاب، مقرر شد این جبهه بتواند در کلیه حوزه های انتخابیه نسبت به معرفی نامزدهای مورد وثوق و شایسته مردم اقدام کند.همچنین بحث انتخاب مسئولان ستاد از دیگر محورهای این نشست بود که نهایتا با رای کلیه حاضرین در جلسه حسن بیادی به عنوان ریس ستاد ، محمد جواد محمدی نوری به عنوان قائم مقام ستاد ، میثم صالحی به عنوان رئیس کمیته هماهنگی با احزاب تشکلها و اقشار، غلامعلی عرب خدایی به عنوان رئیس کمیته شناسایی و ارزیابی عمومی و حبیب کوهی به عنوان رئیس کمیته امور استانها تعیین شدند. بحث و بررسی در خصوص انتخاب ۱۵ رئیس کمیته دیگر به نشست دوم ستاد موکول شد.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی جمعه ۱۱ اسفند ماه ۱۴۰۲ برگزار می شود. در این روز همزمان ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری نیز برگزار خواهد شد.

487254