نیمه نهایی جام حذفی؛

برد پرسپولیس در نیمه اول برابر هوادار

نیمه اول دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و هوادار در شرایطی با برتری سرخپوشان به پایان رسید که کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران نتوانست از روی نقطه پنالتی بازی را حساس تر کند.
تصویر برد پرسپولیس در نیمه اول برابر هوادار

به گزارش سایت خبری پرسون، دومین دیدار مرحله نیمه نهایی رقابتهای فوتبال جام حذفی باشگاه های کشور از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه امروز پنجشنبه بین تیم های هوادار و پرسپولیس در ورزشگاه پاس برگزار شد که نیمه اول این دیدار با برتری ۲ بر صفر سرخپوشان به پایان رسید.

شاگردان گل محمدی که پس از قهرمانی در لیگ بیست و دوم در شرایطی روحی مطلوبی قرار داشتند برای رسیدن به فینال خیلی زود به گل رسیدند و در دقیقه ۴ توسط گئورگی گولسیانی و در دقیقه ۹ توسط وحید امیری به دو گل رسید.

در ادامه بازی هر چند هوادار موقعیت هایی را روی دروازه پرسپولیس خلق کرد اما این تیم نتوانست از پنالتی که در دقیقه ۳۳ برایش به دست آمد استفاده کند. در این دقیقه مرتضی پورعلی گنجی با مهاجم حریف برخورد کرد که علی صفایی اعلام پنالتی کرد.

این ضربه را مسعود شجاعی بازیکن و کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران در دقیقه ۳۵ زد اما علیرضا بیرانوند توپ را مهار کرد تا برتری سرخ ها مطمئن باقی بماند و دقایق باقی مانده حساسیت بیشتری پیدا نکند.

منبع: مشرق

487103