هوادار در ورزشگاه دستگردی از پرسپولیس میزبانی خواهد کرد

محل میزبانی تیم فوتبال هوادار از پرسپولیس در نیمه نهایی جام حذفی محل بحث است.
تصویر هوادار در ورزشگاه دستگردی از پرسپولیس میزبانی خواهد کرد

به گزارش سایت خبری پرسون، طبق اعلام سازمان لیگ، هوادار در ورزشگاه پاس قوامین(دستگردی) از پرسپولیس میزبانی خواهد کرد منتهی اتفاقاتی که درباره بازی پیکان و پرسپولیس رخ داد و تغییر دوباره محل برگزاری این بازی باعث شد که هوادار از میزبانی‌اش در این بازی مطمئن نباشد.

به همین دلیل بود که وقتی بازی پیکان و پرسپولیس به ورزشگاه آزادی افتاد، باشگاه هوادار بیانیه منتشر و سازمان لیگ را تهدید کرد که اگر قرار باشد بازی این تیم مقابل پرسپولیس در ورزشگاهی به جز پاس قوامین برگزار شود، نه تنها هوادار جلوی پرسپولیس به میدان نخواهد رفت بلکه از جام حذفی کنار خواهد کشید و به فیفا شکایت خواهد کرد.

گویا تهدید هوادار موثر بوده و حالا سازمان لیگ در نامه‌ای به استانداری تهران – که نسخه‌ای از آن در اختیار فوتبالی قرار گرفته – خواهان این شده که شرایط بازی این تیم مقابل پرسپولیس در ورزشگاه پاس و البته با حضور تماشاگر بررسی و نتیجه به سازمان لیگ اطلاع داده شود.

با توجه به اینکه پرسپولیس در این بازی مهمان است، اگر قرار به برگزاری بازی در ورزشگاه پاس، آن هم با حضور تماشاگر باشد، فقط 10 درصد سکوهای این ورزشگاه 8هزار نفری، سهم پرسپولیس خواهد بود و باید دید شورای تامین استان تهران، با بررسی این موارد، چه تصمیمی درباره بازی هوادار و پرسپولیس خواهد گرفت.

منبع: ایلنا

484439